Legfrissebb | TANYA Táblázat | Irány a TANYAVILÁG! | HIBAJELENTÉS!

HTML

Miezablog?



Tanyavilág játék blogja. Ha nem tudod mi az, akkor kattints ide! Olvashatsz fejlesztésekről, hírekről, tippekről, trükkökről.

Friss topikok

  • DénesHUN: Segítséget kérnék mert mikor rámegyek az iwiw-en a játékra akkor eszt írja ki:Unable to retrieve g... (2012.01.16. 20:28) Újraindult a játék
  • torpebaba: mert valószínűleg végleg kimúlt - game over... béke poraira (2011.11.15. 22:53) Új állatok, növények és meglepetés :)
  • whirl: @Krizmann: Nyugi, én se.. :) (2011.11.10. 21:05) Jelenlegi hibák
  • whirl: @nagyapi: Sosem lesz tökéletes, pláne, hogy már a fejlesztők sem törődnek vele. Lásd, november 2... (2011.11.10. 20:57) Még mindig hegesztjük
  • Farmer123456789: Azt ígérték, hogy újra lesznek küldik. Ez januárban volt. Azóta nem történik semmi. Szerintem egy ... (2011.07.27. 21:54) Küldetések

Legjájkoltabb

Linkblog

2010.10.08. 16:48 afrikatanács

Viva Mexico + új tárgyak + UPDATE: szint limit

Az idő főleg az új funkciók tesztelésével telt, de azért néhány újdonságot elkészítettünk, amik most ki is kerültek.

Kakas, mangó fa és mexikói háttér közül választhattok, remélem tetszeni fognak az újdonságok.

A hétre beígért új funciót nem merjük elindítani. Tanultunk az eddigi hibákból, és megfogadjuk a kommentkekben többször megfogalmazott jótanácsokat: inkább rendesen csináljuk meg, mint gyorsan :)

UPDATE: Szint limit

Most, hogy egyre több magasabb szintű növény van a játékban, ezért egy új szabályt hoztunk a játék kiegyensúlyozása érdekében. A célunk az, hogy ne 1 legoptimálisabb növényt ültessen mindenki, hanem mindenki a szintjének megfelelően találhasson rá a legoptimálisabb növényre, és ne csak uborkaültetésből álljon a játék.

A szint limit megadja, hogy hányadik szintig lehet TP-t kapni egy-egy növény után. Ez a szabály érthető: ha valaki állandóan ugyanazt ülteti, akkor már nem tanul belőle semmit.

Elsőre talán értelmetlennek tűnhet ez a szabály, de ne feledjétek, hogy a szabályok mindenkire egyaránt vonatkoznak, így senki sem kerül előnybe a többiekkel szemben.

Kellemes hétvégét mindenkinek!

247 komment

Címkék: újdonság háttér


A bejegyzés trackback címe:

https://tanyavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr502356580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csrita 2010.10.10. 17:41:05

@katagazda: Köszi szépen! Majd következőleg megpróbálom figyelni. Most is kidobott vagy háromszor szüretelés közben, így most már nem tudom megnézni.

CashHunter 2010.10.10. 17:56:45

Meg Zituska931 -et is jelöljétek:D

candyfan 2010.10.10. 18:17:13

Én nagyon sok embert nem értek.Sajnos tényleg sokan úgy fogják fel,mintha valós vérre menő küzdelem lenne minél magasabb szintet elérni a másikoknál.Mintha egyéb öröme nem lenne az életben :( minden szaron ki vannak itt akadva,de nem törölnék a játékot,inkább verdesi itt a nyálát.
Leszarom a tp -t is,akkor is azt vetek amit akarok,mégha nem is éri meg.Nem sürgős nekem még elérni a százas szintet,marhára ráérek vele akár hónapok múlva is,és ha megelőztek egy csomóan,hát Istenem,teszek rá vastagon..
Nem tudom ki írta,de az már ciki,ha valaki fonnyadt szájú kalapossal álmodik,a másik meg kattog a játék hiányától..ez borzasztó.. :(

candyfan 2010.10.10. 18:25:50

@Emonh: ehh,ez már kigyütt,mégha meg is bántottam vele pár embert.. :(

mamba 2010.10.10. 18:28:04

Katagazdával egyetértek abban,hogy az nem egy kikapcsoló,és szórakoztató játék,ha elültetek valamit,és majd 6-8-12-24 óra múlva tudom learatni,addig nem is tudok mit csinálni a tanyán.
Ez igy roppant unalmas.
Nyilván ezért isubiztak sokan,és ültetnek 1-2-3 órás dolgokat napközben,ha ráérnek játszani.
Nekem ehhez már a legelejétől sem volt türelmem.
Várjak órákat,vagy 1-2 napot,mig újra játszhatok?Mondom ez meg milyen játék,hát halál unalmas.Úgyhogy én fogtam a tápszert,és érleltem,arattam,ültettem,tápszer,arattam...
Aztán ha dolgom van,akkor ültetek több órásat..
Szóval én igen gazdagon hazsnálom a tápszert,máskülönben nekem unalmas lenne a játék.
Ezért igazán HASZNOS lenne egy 10 TÁPSZER is,hogy az 1-2 napos növényekre ne egyenként kelljen 24-vagy 48 tápszert fújkálni.
Hogy ezzel lerövidül a fák élettartama,hát ezt mindenki maga eldönti,hogy megéri e.
Ha van pénzem,leszarom,vezsek másikat.
Szóval sok mindennel lehetne egyszerűsiteni a játékot,az is jó lenne,ha pl a 30 db-os tápszerből akarok venni 20-at akkor ne egyenként kelljen a boltra kattintani,rányomni,boltra,tápszerre,hanem mondjuk addig nyomnám a tápszer árát,amennyire szükségem van.Nem?

mamba 2010.10.10. 18:30:03

@mamba:
jav:
Igazán hasznos lenne egy 5-10 órás tápszer is...

candyfan 2010.10.10. 18:39:17

@mamba: úgy érted,hogy a tápszerből legyen pl:100 db-os kiszerelés?

candyfan 2010.10.10. 18:40:42

vagy ne egy órás legyen egy adag,hanem 5?

mamba 2010.10.10. 18:44:49

Nem ,hanem úgy hoyg ne csak 1 órás legyen,ami 1 órával röviditi le az érést,hanem olyan is,ami 5 vagy 10 órával.
Tehát amit (ha gyorsitani akarjuk az érést)olyan növényekre fújhatnánk,ami 12-avgy 24-vagy 48 órás.
És igy nem kéne annyit fújkálni egyenként.
Csak az egyszerűbbség kedvéért.
De amúgy meg igen,lehetne 100 db-os kiszerelés is.

kicsike5 2010.10.10. 18:45:08

@krystina: lehet eppen azt akarjak hogy szerre mind itt hagyjuk...es ilyen korulmenyek kozott szerintem sokan kilepnek. nem tudnak normalis jatekot csinalni...leulok nyugodni es meg jobban felmergelodok, par oras belepesi kiseret utan, utanna mikor belepek vegre valahara...jon a kalapos hapek savanyu pofaval<<kerlek ne legy duhos>. hat nem fogok duhos lenni mert ha igy mukodik...torlom a jatekot!

mamba 2010.10.10. 18:46:12

És legyenek már virágok is,rózsabokrok,meg sok más virág!!!!!!!!!!

Vicky1207 2010.10.10. 19:18:49

Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy miért nem tudok földet venni? "A mező ára: szükséges: 1 további MEGHÍVÁS" -ra kattintva nem történik semmi. Akkor mégis hogyan lesz földem, mit tegyek?(Tanyatallérral számomra elég drága lenne és max. 1 földet tudnék venni, ami semmire sem elég. :( ) Köszi, aki tud segíteni!

NS 2010.10.10. 19:21:49

@Vicky1207:
A szomszédaid mellett látod a "Meghívó" gombot. Ott tudod meghívni az ismerőseidet, és ha valaki telepíti a játékot, akkor lesz meg az új meződ.

aKriszta 2010.10.10. 19:35:41

@Emonh: Érdekes, én is küldtem hibaüzit, és...jé, segítettek!!!!!! Azóta nálam is tuti minden! 100x elmondták, hogy ne itt sírjunk, hanem írjunk hibaüzit!! Tényleg sokan azt hiszik, hogy vérre megy a játék!
@katagazda és @Emonh! Ha lejátszátok, szóljatok nekem is!! :))))

Tudjátok mi a vicces ezekben a kommentekben? Mikor azt írják, hogy a szerver túlterhelt, és azt akarják Afrikatanácsék, hogy sokan kiszáljanak!?!? Meg mikor azt kérik, hogy "nemá szinkronba mozogjanak a fehér csirkék" ?!?! Meg egyáltalán mért zöldek a fák, és miért olyan egyformák?!?! És a tehén miért nem fekete?.......

Cukorka85 2010.10.10. 19:47:59

@aKriszta: Képzeld én is írtam hibaüzit amikor párosával tűnt el a földem aminek darabja 9000 dollár volt! Magasról szartak rám, pedig nemegyszer elküldtem... Akkor ilyen esetben mit tanácsolsz??? És még a gyikben sem volt benne... Na???????????

Helcsi 2010.10.10. 20:07:45

@mamba: Most a tápszert fogják megszüntetni :-)))))

gaalrami 2010.10.10. 20:23:51

Nem akarok nyavalyogni, de állandóan bejár hozzám a kalapos!!!! Valahogy ki kéne már tiltani minden tanyáról!

aKriszta 2010.10.10. 20:26:37

@Cukorka85: Te most haragszol rám? :(
Egyébként, ha végigolvasgatod a kommenteket, láthatod, hogy tömegesen írtak elveszett földekről, eltűnt állatokról, dollárcsökkenésről....szerintem ezekre nemigen reagálnak, mert képtelenség lenne. Nekem komolyabb problémám volt a játékkal, és mint mondtam, segítettek is. Tedd túl magad a 9000 dolláros földeken! Ennyit tudok tanácsolni! :)

Katzenbach 2010.10.10. 20:31:27

aKriszta: a szinkronúszó csirkék megszüntetése szerintem kifejezetten jó ötlet volt. Ha megnézel más játékprogramokat, akkor ez egy teljesen alap dolog. Mellesleg nem reklamálásként írtam, hanem jobbító szándékkal. Mert úgy gondoltam, hogy ez egy olyan közösségi játék, amit a játékosok is segíthetnek jobbá tenni az ötleteikkel.

A hibajelentésről annyit, hogy nálam pl. még elküldeni sem tudta. Akkor most álljak neki emailt írni? Minek, amikor a program olyan gyerekbetegségektől szenved még most is, ami legfeljebb egy béta-verziónál fordulhatna elő. Amikor a több felhasználó által jelzett hibákat sem javítják ki? (nem a mangófára és kakasra kellene koncentrálni, hanem a netes kód bugjaira)

Nem akarom osztani az észt, csak leírtam a véleményemet - mivel úgy gondoltam hogy ez egy olyan játék, amibe érdemes energiát fektetni, hogy a fejlesztőkkel együtt lehetne jobbá tenni. Mert annak is lehet jó ötlete, aki játszik vele, nem csak annak, aki fejleszti. Én legalábbis a munkám során ezt a módszert is alkalmazom. Az itteni fejlesztők nem nagyon (vagy nem látszik).

Most már egyre kevésbé gondolom így, de ezt a hetet még kivárom, hátha valami csoda történik.

mamba 2010.10.10. 20:40:03

@Helcsi:
Na még csak az kéne!!:)

NS 2010.10.10. 20:44:50

@Katzenbach:
Én az egyen csirkékre szavazok, meret így könyebben észreveszem, ha valamelyik feldobta a sarkantyúját. Nem mindig elég feltünő.

aKriszta 2010.10.10. 20:48:36

@Katzenbach: Basszus! Ma mindenki engem talál meg?! Ma be se kellett volna kapcsolnom a gépet! :( És ha most azt írod rá, hogy "nem én mondtam", akkor rögtön ki is kapcsolom! :)
Igazából az előbbivel csak azt akartam leírni, amit Te! Hogy nem kellene az apró-cseprő szinkronmozgó csirkékkel mozgatni a Tanyásokat, ha még az alapvető FONTOS dolgok se működnek megfelelően!
Egyébként hibaüzit először nekem se küldte el, de felajánlották a segítségüket a drága szomszédaim, hogy küldenek a nevemben! Na, mindegy, ez már csak úgy mellékesen.

NS 2010.10.10. 20:52:29

Hahó! Rájött már valaki, hogy mikor lehet újra szert tenni a 8 dézsma lehetőségre? Mert én még nem. :S

Katzenbach 2010.10.10. 20:52:41

@aKriszta: ehhh, elnézést - félreértettem. Vetek Neked békepipát és akkor rendben vagyunk? :-))

ildiko60 2010.10.10. 20:58:18

Most vettem 1 narancsfát az árát levontátok fa meg sehol .Nagyon egyoldalú az üzlet politikátok.Kérem a fát vagy vissza az árát .Ha meg nem lehet venni akkor meg tájékoztatni kéne a parasztot ne csak túrjon vessen Ti meg arattok. Szerintetek ez így jól van????
Választ kapok vagy úgy járok mint a favásárlással?????????

aKriszta 2010.10.10. 20:59:00

@Katzenbach: Nincs harag! :) De szomszédok vagyunk mi egyáltalán?!?!

aKriszta 2010.10.10. 21:19:41

@Katzenbach: akkor, hogy kapom meg a beígért pipámat?

NS 2010.10.10. 21:24:44

Menten elásom magam, de én simán tudtam fát is, tyúkot is, gúnárt is venni ma.
Ildiko60! Biztos, hogy el is ültetted? Már úgy értem, hogy néha elég nehéz kijelölni a mezőt. Van, hogy szinte csak a szomszédos parcella közepéről lehet. Ez különösen felásásnál nagyon mókás. :-(((

Katzenbach 2010.10.10. 21:44:51

@aKriszta: írok a fejlesztőknek :-))

ildiko60 2010.10.10. 22:05:28

27 TP HIÁNYZIK A 49 SZINT ELÉRÉSHEZ SZÉPEN LASSAN ÁSOK ELÉREK A 0 TP-HEZ SEMMI .ÁSOK MÉG EGYET ÉS INNENTŐL KEZDVE ---MÍNUSZBA SZAPORODNAK A TP PONTOK.NA MOST VAN ELEGEM TÖRLÖM A JÁTÉKOT MIUTÁN MINDEN SZOMSZÉDOM SZÉT DÉZSMÁLTA MAGÁT .JÁTSZHATTOK TOVÁBB VELE AFRIKATANÁCS ÉS LOPJÁTOK MEG SAJÁT MAGATOKAT .

aKriszta 2010.10.10. 22:18:44

@ildiko60: Amikor véletlenül nem épp te vagy a szerencsés nyertes, akkor nem kapsz dicshimnuszt a hírfolyamban, és +4 tallért. De egy újrattöltés, vagy ki-belépés után, a mínuszok plusszosak lesznek!!!! Szerintem ne töröld a játékot! :)

aKriszta 2010.10.10. 22:22:11

@Katzenbach: És akkor most ő V agy T e, az új SZ omszédom? :)

NS 2010.10.10. 22:29:41

@ildiko60:
Nyugi, ott van az a pont, és szintlépés is. Csak frissíts egyet, és a 49-en találod magad. ;-)

aKriszta 2010.10.10. 22:31:17

@Katzenbach: Meg is néztem a tanyádat. Gyorsan meg is locsoltam néhány csirkét, meg a töködet (már bocsánat). Ígérem, jó szomszéd leszek! :D

TacticalCommander 2010.10.10. 22:32:52

Helyzetjelentés: mióta tegnap töröltem a játékot, sokkal nyugodtabb volt a napom. Semmi TP limit, semmi kalapos emberke, semmi meg nem adott betakarítások.

Nekem bejött, hogy nem idegesített egy újabb napig!

aKriszta 2010.10.10. 22:41:35

@TacticalCommander: És mégis üdvözölhetünk a köreinkben?!?! Éppen csak benéztél, hogy hátha esetleg, netántán, véletlenül nem jó e már a játék!? :))))) Örülök, hogy nyugis az életed! :)

Katzenbach 2010.10.10. 22:50:41

@aKriszta: ha másra nem, már erre jó volt ez a blog :-))

ildiko60 2010.10.10. 23:00:52

@NS: Szia,talán a 10. belépésnél a vásárlától kb 1 óra múlva egyszercsak ott díszelgett a tanya közepén.Biztos az ufók lerakták ,nem tudták mi ez a 2-3 levelű csemete.

aKriszta 2010.10.10. 23:02:32

@Katzenbach: Na, ennek örülök! "a szinkronúszó csirkék megszüntetése szerintem kifejezetten jó ötlet volt. Ha megnézel más játékprogramokat.... " ez után a mondat után nem gondoltam, hogy végül is sikeres, és jó napom lesz! :) De az lett! Jó éjt!

ildiko60 2010.10.10. 23:08:13

@NS: vagy 5x ki-be lépkedtem,meg frissítettem aztán csoda történt.Nem akartam hinni szememnek ,pislogtam is egy jópárat,de hurrrrrrá a csoda megtörtént.

ildiko60 2010.10.10. 23:39:24

@NS! Akkor most a dézsmi eszközömön javíts légyszi,mert nem jelöli körbe az érett mezőket igy csak mindíg lebukok a csorelás közbe . 1-2 max 3 helyen jól müködik de többin nem .köszi.

ildiko60 2010.10.10. 23:44:24

@NS a locsolókannánál se jelöli körbe a mezőt,ezen is javíts légyszi.

anikó80 2010.10.11. 07:57:07

Szerintem jó lenne ha az állatok növekedését is lehetne valami vitaminnal vagy táppal gyorsítani.

NS 2010.10.11. 08:13:58

Sziasztok!

Szinkron csirkét kérem visszaaaa! 20 tyúknál képtelen vagyok észre venni, hogy melyiket írják már múlt időben pláne, hogy egy kupacban vannak. :-))) :-(
Vagy ha már felfordulnak, akkor legyen szó szerint: lenn a feje, fent a sarkantyúja. :-DDDD

ildiko60!
A mező kijelölés bénaságától függetlenül buksz le dézsmálás közben. Vagy összejön, vagy nem. Inkább a felásásnál gázos, de ott nagyon. Pláne, ha egy kupacba vannak ültetve a dolgok.
Ha kíváncsi vagy valamelyik parcellára, akkor inkább az alatta, vagy a mellette levő parcella közepére, felső részére igazítsd a kurzort. Nekem ez jött be. :S

anikó80!
A kannával az állatok termőképességét is fokozhatod, de előrébb nem tudod hozni a betakarítást úgy, mint a növényeknél a tápszerrel.

NS 2010.10.11. 08:27:06

Jééééééé, mégis csak egyszerre kapirgálnak a tyúkok! :-)
Afrikatáncs! Sokkal fontosabb dolgotok is van semmint, hogy ilyen apróságokkal foglalkozzatok. Inkább azokat csináljátok, jó? Kösziiiiiiii!!!!
:-DDDDDDDDDDD

mamba 2010.10.11. 08:54:58

Azt mondták ma fölteszik azt a feladatos izét..hát kiváncsi vagyok rá!

Maya69 2010.10.11. 09:18:08

52 szintnél muszáj volt törölnöm a játékot mert egyáltalán nem lehetett se ültetni,se aratni,mert minden egyes kattintás után jött a kalapos napok óta.Rögtön újra keztem a játékot,azaz csak szerettem volna,mert minden új játékosnál 94% -nál megáll a tudomány!

candyfan 2010.10.11. 09:22:20

Lenne egy kérdésem,hátha Valaki itt tud válaszolni,mert nem értem:nos,megdézsmálták a tyúkjaimat,ami önmagában cseppet nem zavar,aki megnyerte,hadd vigye :D de: úgy tudom,egyszer lehet egy dolgot dézsmálni,tehát 200dolcsi helyett 190-et kapok a tojikért.Akkor hogy lehet,hogy 170-et kapok némelyikért,és ugye a zárójel is a 17-es számot tartalmazza,mintha 3x dézsmálták volna meg.De egy cuccost csak 1x lehet,nemde?
Tudjátok?nem olvastam sehol erről,de lehet elsiklottam felette..

ördögvirág 2010.10.11. 09:31:04

@candyfan: Szió.Én úgy tudom, hogy több szemfüles szomszédod is meg tudja dézsmálni egy bizonyos határig.. volt olyan közös szomszédunk a párommal, hogy ő is és én is meg tudtam dézsmálni egymás után.. szerintem így történt veled is, 3x dézsmálták meg a tyúkod... azt tudom, hogy a végtelenségig 0-ra nem lehet lopni, nem tudom hol a határ..

más: nem tudom másnál látható-e, de nálam sokkal nagyobb a tanyaablak, oda van a mókusgyűszű.. :)) tök jó, ha egyet kicsinyítek rajta, teljesen látható az egész nagy tanya... :) remélem már ez is a fejlesztés része..

a mai játékot pedig nagyon várom :)

Katzenbach 2010.10.11. 09:34:39

@NS: csak észrevetted te is :-)))

katagazda 2010.10.11. 10:18:33

@candyfan: Szia! Egy ember dézsmálhat egy terméket csak egyszer. De minden szomszédod megteheti mindezt újra...
Vegyél rendőrgúnárt, nekem a tanyám két oldalán van egy-egy, szinte senki nem dézsmál.
A kutya sokkal gyengébb, mellettük lehet lopkodni.

candyfan 2010.10.11. 10:26:32

Ördögvirág,és Katagazda: Köszönöm a válaszotokat,Én eddig úgy vettem észre,hogy ha már megdézsmáltak valamit,azt már nem lehetett többet senkinek.17-en alul nem jártam,sőt,még egyáltalán nem jártam 17-nél,csak ma. :)
Egyébként fel vagyok szerelkezve bőven őrkacsával meg kutyával,de ugye azért becsúszik soxor az esély a szomszédgazdik számára :D

Katzenbach 2010.10.11. 10:35:44

@candyfan: igen, ez vicces, mert egy kutyával tőlem 8-ból 3-4x dézsmálnak, én meg ahol két kutya van 8-ból egyszer sem. Jó lenne tudni a %-os esélyeket.

jannni 2010.10.11. 10:45:26

@Maya69 én a 47. szintnél töröltem, rémálom, hogy alig lehetett már vetni-aratni, arról nem beszélve, hogy a TP limit miatt már abból is csak pár dolgot

@aKriszta: sok energiát (és SMS-t is) öltem a játékba és eleinte nagyon jó volt, de az utóbbi 3 hétben többet bosszantott, mint bármi más körülöttem. A fejlesztők meg csak nem javították meg a kalapos embert, bármennyire is azt kértük, helyette TP limitet vezettek be, hogy ne lehessen uborkát ültetni, persze a kalapos embertől sem lehetett. Neked további kellemes játékot és szép gazdaságot!

katagazda 2010.10.11. 10:59:32

@jannni: Szerintem kár volt, hátha megjavul (tudod, én pozitív ember vagyok :-) )
Én mindenkinek azt javaslom, hogy arasson le mindent, ami kipusztul, ássa fel a helyét, aztán a rengeteg zsozsóval üljön a tanyán, várja ki a "vészkorszak" végét... Egyszer csak jobb lesz!!!
Nekem változatlanul az a bajom, hogy kötelességgé válik a napi kétszeri belépés. Learatok, vetek, megnézem a szomszédokat, megtekintem a napi rendszeres üres tojásomat, elolvasom a blogot, aztán - kb 5-6 perc után - kilépek és mást csinálok. Mint már írtam, más helyeken játszom abban az időben, amit korábban itt töltöttem.
Viszont gyorsabb a haladás, szombaton véres verejtékkel felkínlódtam magam a 46. szintre, azóta minden játék nélkül összejött két tábla föld, 6 tehén, egy birka, 2 fa, holnapra pedig megvan a következő szint... Nagyon élvezetes volt... Olyan lett, mint az életünk, eredmény, termelékenység, amit nem hátráltathat némi élvezet :-)
Most mit játszol?

katagazda 2010.10.11. 11:03:12

@ördögvirág: Hogy csinálod? Nálam ugyanakkora, változatlanul csak egyszer kicsinyít a mínusz-jel. Megnyomtam ötször, de semmi nem történt. Te mit csinálsz még?

katagazda 2010.10.11. 11:07:33

@Müfürc: A Zituska sikerült, a másik nem. Küldtem bőszégszarut-levelet. Át kéne tennünk a levelezésünket...

candyfan 2010.10.11. 11:09:46

@Katzenbach: teljesen kiszámíthatatlan,mert biza gyakran 1 kutyánál semmi nem jön össze,máshol 5 gúnár mellett becsúszik akár 3-4 dézsma is.Nekem több gunaram meg kutyám van,és van akinek egy lopi sem sikerül,másnak bejön akár 2-3-4 is. Szerintem ez jó így,hiszen a játék része,és ugyan mi értelme lenne,ha teljesen védve lenne?Kamera is ezért nem kell(senkinél nincs a szomszédok közül sem,igaz nem occsó),mert teljesen nem akarom magam bevédeni,ha Én lopok mástól,más is hadd lopjon,ha összejön :)

ördögvirág 2010.10.11. 11:16:41

@katagazda: Nem csinálok én semmit.. :) még kicsinyítenem sem kell, a komplett tanyaablakomat ki lehet tolni körbe.. igaz így a jelek belógnak oldalt, a szomszédok pedig nem legalul, hanem majdnem középen vannak, de alapjába véve ha az is kitolódna vissza oldalra nagyon cool lenne az egész. De az is lehet, hogy nálam valami böngésző elállításról van szó, és nem is fejlesztés része ez a nagyobb ablakosdni dolog.. :) szerintem hamarosan kiderül....

aKriszta 2010.10.11. 11:56:34

Szia @jannni:! Hát, sajnálom, hogy feladtad! Azon a véleményen vagyok én is, hogy biztos lesz ez még gördülékenyebb is! :)) Amikor nem tudtam belépni 10 napig, elhatároztam, hogy nem fogok idegbajt kapni, ha eltűnik ez-az, ha jön a kalapos....és már nem idegeskedek rajta. Ha lefagy újratöltöm, ha kalapos jön újratöltöm, ha ideges leszek, kikapcsolom, aztán másnap újra megpróbálom! Azt hiszem többet mi nem tehetünk! Nem igaz? Végül is nem az életem múlik rajta. (De szeretem!!!) :D

Tudjátok, azon azért tényleg lehetne váloztatni, hogy ne 24 óránként 1x lehessen bónuszolni, hanem 1 nap 1x. Ma például este 10, fél 11 lenne, mire mehetnék a pontjaimért, de nem biztos, hogy sikerül addig itt maradnom. Így igen sok TP-tól elesik a paraszt! Nem? :( Így aztán kedves szomszédaim, én ma nem locsolok, csak lopok! (már ha tudok!) Bocsika! :)))

szica27 2010.10.11. 11:58:43

Müfürc!Ha nem gáz bejelöltelek a másik farmeroson!Meg rituskát is!Köszke

aKriszta 2010.10.11. 12:00:53

Ja, és én nem vettem észre semmi méretbeli változást a tanyámon! A mínusz is csak egyszer kicsinyít, ahogy nálad @katagazda: .

Katzenbach 2010.10.11. 12:45:02

@aKriszta: igen, ez probléma és ráadásul egyre későbbre tolódik az időpont minden egyes alkalommal, mert senki nem figyeli percre pontosan az órát. A tyúkok 8 órájával is ez a probléma.

mamba 2010.10.11. 12:55:10

Nem tudom ,de a hátterek sincs sok értelmük,úgyse látszanak...

candyfan 2010.10.11. 13:11:50

@Katzenbach: akkor mégsem vagyok olyan löki,mint ahogy gondoltam.. :) Én úgy vettem észre,hogy a tyúkokra kb: 15 perc rácsúszik..

candyfan 2010.10.11. 13:15:10

@mamba: ez meg a másik.Ha elmegyek szomszédolni,és visszatérek a saját tanyámra,akkor a legutóbbi háttere látszik.Nem ér ugyan veszteség,és frissítéskor megvan az enyém,de azért fizettem,hogy a magamét lássam.Apróság,de ezt sem említették meg,és nem is foglalkoznak vele.Kezdettől fogva ez van,de ez legyen a legkisebb gond itt a játékban.

candyfan 2010.10.11. 13:31:51

Mamba,van egy kis bibi!a Tanyavilág és táblázatok című posztot 7-ike óta nem tudom nyomon követni,be tudnád másolni a Nekem szánt írásodat máshová?

filacsajszi 2010.10.11. 13:50:52

Tök jó!!!Már megint karbantartják az iwiwet!
Kezd már nagyon az agyamra menni ez az egész!!!!!!!

mamba 2010.10.11. 13:57:50

@filacsajszi:
Az én iwiwem-et nem tartják karban,múkodik...:P

NS 2010.10.11. 13:58:44

@mamba:
Nem baj. Majd nem fog. :-))))))

aKriszta 2010.10.11. 14:24:52

@filacsajszi: A helyzet az, hogy nálam is műkszik az iwiw! @NS: vagy ez az időeltolódás már itt is jelen van? Majd nem fog egy óra múlva nálam se. :(

Maya69 2010.10.11. 14:42:44

Az iwiw nálam működik,de már két napja 94 %-on stop,de reagálás semmi.Nem adnak semmi infót ,pedig nem vagyok evvel a problémával egyedül.

NS 2010.10.11. 14:48:20

@Maya69:
Én simán tudtam, és tudok most is játszani. Frikatanácsék ezt írták a betöltésről:
"Amikor a csíkot és a százalékokat látod, akkor a játék már a gépeden van és éppen feltöltődik adatokkal. Először a tárgyak, növények állatok töltődnek be, majd a tanyáddal kapcsolatos információk. Kb 70% felett a barátaid listája töltődik be, amely az iwiw-ről jön le. Van, hogy nagyon sokáig megáll 99%-on, de ez ne riasszon el, dolgozik ő a háttérben.

Itt sem érdemes F5-öt nyomogatni, mert akkor visszakerülsz a startmezőre.

Ha ezután betöltődik a játék, de kalapos barátunk szomorú képpel fogad, akkor érdemes az F5-öt megnyomni, mert nagy valószínűséggel renben lesz a játék."
Ezek szerint az adatok átvitelével van gond, ami lehet, hogy nem ő hibájuk. De passz. Mindenestre gyanús, hogy minden új játékos is 94%-on akad el.

Maya69 2010.10.11. 15:01:07

@NS: köszi a segítséget,ezt én is olvastam és e szerint tettem mindent.De minden hiába! A férjem tanyájára simán be tudok lépni,a lányomnál sincs probléma.Az agond hogy annyira nem lehetett játszani onnattol,hogy elértem a z 52 szintet,hogy újra kellet kezdenem a játékot,azóta egyszer sem tudtam belépni.Ez a gond a sok új játékossal is!

Maya69 2010.10.11. 15:24:21

Eltűnt amit írtam.Ezt nem értem,pedig nem írtam semmi olyat,ami nem illő,csak leírtam a problémám.

Maya69 2010.10.11. 15:25:41

Boccs! Igaz egy órával később ,de már olvasható.

NS 2010.10.11. 15:30:29

@Maya69:
Szerintem a te profiloddal van a gond, és talán pont azért, mert annak idején törölted magad.
Írjál hibajelentést, és légy kitartó! :-)))

mamba 2010.10.11. 16:49:53

Na,és az új funkció mikor lesz már fölrakva?

aKriszta 2010.10.11. 22:00:34

Drága, jó Afrikatanács!

21.30-kor eltűnődtem azon, hogy mit is ültessek, hogy holnap reggel reggeli, és az ovikezdés után le tudjam szedni a termést -mielőtt elszárad, vagy a DRÁGA szomszédok lelopnák az egészet! :D
Felmértem (szint limit ügyben) a lehetőségeimet: paradicsom-1h, ezt mindjárt zárjuk is ki, szőlő-6h, ehhez hajnalban kellene kelnem...akkor én még aludni szoktam :(, tehát ez se jó. kávébab-24h, ha ezt vetek, akkor gyakorlatilag nem is játszok. Csak egy maradhat! A ribizli, ami 10 óra alatt van meg....De ehhez is nagyon kell sietnem haza!!!!!! Hát nem valami nagy a választék!!
Tudtok esetleg javaslatot tenni, hogy ilyen esetben melyik, számomra a LEGOPTIMÁLISABB növény?????

NS 2010.10.11. 22:06:26

@aKriszta:
A kávébab. :-))))))))) Vagy kelj fel a tyúkokkal, és legyen szőlő. :-)))))))

aKriszta 2010.10.11. 22:07:23

Ja, és még valami! Hol itt, hol ott felbukkan egy Csaba30 nevű, igen feldúlt ember. Segítsetek már neki, ha tudtok! Eltűnnek a fái...vagy mi. Valami ilyesmi lehet a problémája, és már napok óta választ vár!!!

aKriszta 2010.10.11. 22:16:29

@NS: Tudod mit? Le se fekszek!! Minek! Reggelig paradicsomozok. Úgyse sikerül végigjárnom a szomszédokat reggelig, ennyi újratöltés, meg betöltés mellett!
Jaj! Aludni meg úgysem merek, mert mostanság rémálmok gyötörnek! Álmomban meglátogat mindig egy gumicsizmás kalapos......a többit tudod! :))))))))))))

NS 2010.10.11. 22:51:47

@aKriszta:
Komolyan mondom, hogy nekem az a legnagyobb problémám, hogy nem tudom eldönteni a többgúnárhánygúnár kérdést. Egyrészt ez (sokat tartok biztos, a mi tuti-gondolom én), másrészt pedig az időzítés az oka annak, hogy viszonylag nehezen lehet tőlem lopni. Mindent igyekszem egy időpontra tenni, ami lehetőleg korán reggel van. :-p
Illetve mivel egyszerre érnek tudom, hogy mikor kell legközelebb belépnem, hogy egy lendülettel betermeljem a fél tanyámat. ;-)
Éppen ezért nem dőlök a kardomba a limitelés miatt, mert eddig is csak a bevételre nyomultam, a tapasztalati pontokat csak annyiban néztem ritkán, hogy mennyi kell még a következő szinthez. De én a hozamért izzadok. :-)
Engem nem zavar, ha csak pár percig játszom a játékkal egy nap. Végig fejben tartom, hogy mikor kell belépnem, ültetnem, stb., de inkább a családomra fordítom az időmet. Így is általában kajálok játék közben, ami tök egészségtelen. :-(

aKriszta 2010.10.12. 10:59:47

@NS: Ez így van!...Mármint, hogy egészségtelen! Ez az egész egészségtelen egyébként! Én is többet ülök itt, mint amennyit kellene, de kevesebbet, mint amennyit szeretnék! :D
Arra jöttem rá, hogy egy pár gúnár egész jól véd. Ott max 1x tudok lopni, vagy 1x se! A kutya csak arra jó, hogy körbesz..ja az udvart! :))) Mellette többet lehet dézsmálni.
Ahol kettő, vagy több pár gúnár van, ott ugyan olyan nehéz lopni, mint ott, ahol csak egy pár van. Nálad nem tudom felmérni a helyzetet, mert nem érett meg megint semmi.
Egy biztos! Ahol semmi védelem nincs, ott simán mindent lelegelhetsz!

halas48 2010.10.13. 18:52:12

HOVÁ LETT A TANYÁM?????MEGMONDANÁ VALAKI????

judit0126 2010.10.13. 19:04:35

Már megint miért nem tudok belépni????

shark27 2010.10.13. 19:04:37

hahóóóó hol van a tanyám a másik gépen ami full rendben van azon meg 66% -on jön be tiszta ideg vok miért nem lehet ezt orvosolni pl úgy aki régen nem játszott azt letiltani és akkor a sok léhűtő miatt gyorsabb lenne a rendszer?????

shark27 2010.10.13. 19:05:59

@shark27: ja és mikor megérik mindenem akkor van ez!!!

nori012 2010.10.29. 18:55:52

Már megint megáll vagy 90%-nál vagy 99%-nál! Elég idegesítő egyre gyakrabban van ilyen! Csináljanak már vmit!

EMMUS05 2011.01.28. 12:44:45

Látom ti tudtok játszani nekem nem megy még mindig nem indul el 2 napja ? Tud valaki segíteni????

mamba 2011.01.28. 13:14:16

@EMMUS05:

Mindig a legfrissebb poszthoz irjál,ez,ahova irtál, tavaly októberben iródott,kevésbé látogatott már,mint az új hirek.

A "szomszédok,dézsma,hibajelentés" poszthoz ird a problémád,a profiloldalad linkjével együtt,hátha megnézik.

bársonybarack 2011.01.28. 16:08:54

Afrikatanács...be írom ide is!!!megnéznétek ezt a tanyát is??szerintem nem kapta meg a kompenzációt...köszi...
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=12079066&clearsession=true

elvira48 2011.01.29. 10:56:02

Nagyon szuper,most már belépni se lehet.99.-ig betölt aztán semmi.Hiba történt és azon dolgoznak,hogy tökéletes legyen ,ami soha nem lesz.!!!
süti beállítások módosítása