Legfrissebb | TANYA Táblázat | Irány a TANYAVILÁG! | HIBAJELENTÉS!

HTML

Miezablog?



Tanyavilág játék blogja. Ha nem tudod mi az, akkor kattints ide! Olvashatsz fejlesztésekről, hírekről, tippekről, trükkökről.

Friss topikok

  • DénesHUN: Segítséget kérnék mert mikor rámegyek az iwiw-en a játékra akkor eszt írja ki:Unable to retrieve g... (2012.01.16. 20:28) Újraindult a játék
  • torpebaba: mert valószínűleg végleg kimúlt - game over... béke poraira (2011.11.15. 22:53) Új állatok, növények és meglepetés :)
  • whirl: @Krizmann: Nyugi, én se.. :) (2011.11.10. 21:05) Jelenlegi hibák
  • whirl: @nagyapi: Sosem lesz tökéletes, pláne, hogy már a fejlesztők sem törődnek vele. Lásd, november 2... (2011.11.10. 20:57) Még mindig hegesztjük
  • Farmer123456789: Azt ígérték, hogy újra lesznek küldik. Ez januárban volt. Azóta nem történik semmi. Szerintem egy ... (2011.07.27. 21:54) Küldetések

Legjájkoltabb

Linkblog

2010.09.07. 14:42 afrikatanács

Tanyavilág növények, állatok táblázata

Itt találod a játék eddig növényeinek gyűjteményét. Egy kis matematikával azt is megpróbáltuk kiszámolni, hogy mikor mit érdemes termeszteni, tenyészteni!

Tanyavilág Táblázat
(frissítve 2010.10.26.)

 

A gyűjtemény legjobb tudása szerint próbálja követni a legújabb fejlesztéseket, játékba bekerülő újdonságokat!

Segíts, hogy minél többen tudják használni ezt a gyűjteményt, oszd meg a FACEBOOK-ON, IWIW-EN, TWITTER-en!

732 komment

Címkék: trükkök leírás tippek


A bejegyzés trackback címe:

https://tanyavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr12277733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kyrara 2011.01.08. 21:40:39

sziasztok!! A párommal új szomszédokat keresünk:) Én 39es a párom pedig 52es.
Nagy Csilla:
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=10860500

Tábori Gábor:
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9724386&clearsession=true

Köszönjük:)

veruska2002 2011.01.10. 18:55:00

Sziasztok!A 7.-ei javítás után sajnos nem tudok játszani,64%-on megáll a töltés.Már frissítettem is mégsem jó.Tud valaki segíteni,hogy mit csináljak?

bzsenya 2011.01.11. 15:50:58

Sziasztok ! Én is mint sokan mások, aktív szomszédokat keresek. Nyugodtan jelöljetek. Berkes Zsanett, Hárskút . Köszönöm !

kira31 2011.01.12. 10:28:14

Szomszédokat keresek!Jelöljetek nyugodtan!Marx Rózsa,Münster

androsicsne 2011.01.12. 11:20:58

Sziasztok!

Tanya szomszédokat keresek.
Jelöljetek.

Androsics Lászlóné
Kaposvár

magdinka 2011.01.16. 08:43:17

@f gyöngyi: én is csak nem tudom hogyan jelöljek

Cili58 2011.01.16. 11:12:19

@magdinka: add be a keresöben a nevet es a helysegnevet es jelöld ismerösnek,vagy jelöltesd magad ugy,hogy menj ra a sajat Profilodban az Adatlapra es masold le a felül megjelenö Linket es itt az üzenetnel illeszd be,masold be.

gigi49 2011.01.18. 10:11:12

@f gyöngyi:
Szia!
Szívesen lennék a szomszédod!!!
Ágnes

rumpuncs 2011.01.19. 11:45:49

@Cili58: Szia.De ha az Iwiw oldaláról a linket be másolja ide,bár ki jelölheti,ha akarja

androsicsne 2011.01.19. 20:41:45

Sziasztok!

Még mindig tanya szomszédot keresek.

ANDROSICS LÁSZLÓNÉ
KAPOSVÁR

pebuc 2011.01.20. 16:45:26

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8740546&clearsession=true

Sziasztok
Szomszédokat keresek
NYUGODTAN JELÖLJETEK
Elöre is köszönöm

tobozka 2011.01.20. 20:10:56

Sziasztok! Először is szeretnék kérdezni valamit...nem tudom,hogy hetek óta miért nem kapok új feladatot,küldetést...ha valaki tudja ,légyszi irja már meg...köszi.Másik ,,problémám,,szeretnék új szomszédokat,kérlek benneteket,hogy vegyetek már fel...Lengyel Erika Vasmegyer Köszi..

androsicsne 2011.01.21. 13:59:05

Sziasztok!
Szükségen lenne.
2 db befőttes üvegre
1 deszkára
1 festékes vödörre
Aki küld és kisegít írja meg mit küldjek helyette ajándékba

KÖSZÖNÖM

ppiiccii 2011.01.21. 17:35:58

Számomra kiderült, hogy nagyon is instabil a játék. Nehezen ment, nem kevesebb, mint fél órámba került, hogy elvessem a virágjaimat.
Nem lehet locsolni, a dézsmálásnál nem írja jóvá ha virágot dézsmáltam. Nekem nemhogy jobb nem lett, de egyenesen gáz a játék.
Próbálok türelmes lenni, hátha holnapra lesz valami változás pozitív irányban.

nyusszantotta 2011.01.21. 17:57:35

Hová kerül az amit dézsmálunk?

mona1230 2011.01.21. 19:12:25

@nyusszantotta: jó kérdés,már én is kérdeztem,válasz semmi szokás szerint:(:(:( Játszani meg nem lehet így dézsmálni is nehéz:(

nyusszantotta 2011.01.21. 19:43:14

@mona1230: Én sem kaptam még választ semmire. A raktárból sem tudom eladni a dolgaimat. így vásárolni sem lehet.

nyusszantotta 2011.01.21. 19:48:08

Arról nem is beszélek, hogy eltűnt a medencém. Az árát nem kaptam meg, de a raktárban is hűlt helye.

Dandie66 2011.01.21. 19:50:42

Csatlakozom. ma eltűnt az egész farmom, csak néhány parcella maradt meg két uborkával, és egy elszáradt almafával... a dézsmára én is kíváncsi volnék. a locsolás nekem sem nagyon ment, minden löttyintés után a "Sajnos hiba..." üzenettel találkoztam. katasztrófális a játék jelenlegi állapota. szívesen játszanék vele, tetszik a struktúrája, a menete. de az utóbbi idők hibái kezdik elvenni a kedvem. kívánom a fejlesztőknek, hogy mihamarabb túljussanak a problémákon, és mindannyian derűsen, megújult energiával folytathassuk a játékot.

magdinka 2011.01.21. 20:34:57

én is csatlakozom.nekem szintén ilyen gongjaim vannak,de én ma megkaptam valaki más tanyáját az első lefagyásig.most ugy ahogy van katasztrofális a játék. Azt hiszem kicsit hanyagolom.

Cili58 2011.01.22. 00:25:31

AFRIKATANACS!!!!!!!!!!
Lenne egy esszerü javaslatom ebben a haborus hangulatban!!!!!!
Nagyon sokaknak fekszik nemcsak idelye,de sok penze is ebben a JATEKBAN!!!!!Persze aminek szorakoztatni kellene!!!!!!!!!!!!
De nem igy van,tehat allitsatok le az idöt,adjatok vissza mindenkinek amilye hianyzik(szegeny unokamnak is a mar jol kifejlesztett tanyacskajat),ERÖSITSETEK meg a SERVERETEKET,javitsatok ki a rengeteg hibat,persze ehhez ültessetek oda olyan programozokat,akik ertenek is hozza es ha minden ujra rendben megy akkor inditsatok el!!!!!!!!!!!!!
Inkabb türelmesen kivarjuk a leallast,minthogy csak stresszt okozzon ez a mar jateknak sem mondhato förtelem.Nektek csak a befolyo penzek szamitanak??????????
Eggyik kez nem tudja,mit csinal a masik!!!!!!!!!!!!

skypet 2011.01.22. 00:25:54

@Dandie66: Nálam ugyanez a helyzet. A 77. szinten vagyok, kb 110 földem volt állatokkal, fákkal, és több mint 200000 $-ral. Az ültetés után jött a kalapos ember, és államosította a tanyám. Most nekem is csak a 12 földem, a két uborkám, és egy elszáradt almafám maradt, 88000 $-ral. A tallérok megmaradtak, csak a kedvem ment el a játéktól.

termelő 2011.01.22. 00:26:58

"Hová kerül az amit dézsmálunk?"

Tényleg,megírhatná már valaki,aki tudja pontosan!!!!!!!!!!!!!!!

Ezek az Afrikás "Mekk mesterek" nem komunikálnak,szopjuk ki az újjunkból,
mert szopatnak bennünket megint alaposan!!!!!!!!

Dandie66 2011.01.22. 10:08:34

@skypet: én még nem álltam ennyire jól, csak a 29. szinten, 36 parcelláéval, szintén fákkal állatokkal... ezek vételi ára kb 60000$ és 100F volt. Pénzből is csak kb 7-8000$-t vesztettem. Mostanra az uborka is elszáradt, de nem nagyon érdekel, csak néha ránézek, hogy visszakaptam-e már a tanyám. Addig felfüggesztettem a játékot, amíg ilyen állapotok uralkodnak.
Azt is megértem, hogy az Afrika Tanácsnak se kedve, se ideje nincs olvasni a mocskolódásokat, de valóban jól esne olvasni valami információt arról, hogy történik valami.
Az sem ártana, ha az új funkciókról nemi magyarázatot kaphatnánk. Értem ezalatt, hogy oké, hogy vehetünk már pl. savanyító üzemet, de miért is jó ez nekünk?
Olvastam egy korábbi hozzászólásban, hogy az egyik feladatban az szerepel, hogy meg kell locsolni 5 barátunknál, és nem számolja a locsolást. Evvel én is így vagyok. Egy hete egyfolytában locsolgatok(-tam), de 3-nál megállt a számláló. Ha valami okból nem jól teljesítem a feladatot, annak lehet az is az oka, hogy nincs pontosan megfogalmazva, hogy mit is kellene tennem. Evvel ismét az információk hiányára vagy elégtelenségére szeretnék utalni.
Bízom benne, hogy panaszaink előbb-utóbb értő fülekre találnak.

Cukorka85 2011.01.22. 10:17:03

VERS SAVANYÚ JÓZSEFHEZ

Drága József, szívem csücske,
Mivé lennék nélküled,
Ha nem láthatnám fanyar képed,
Elveszne az életem.

Minden percben vágyom arra,
Hogy meglássam lapcsánka szádat,
De nem is váratsz, jössz te gyakran,
Meglátogatsz untalan.

Attól félek Drága József,
Megunom a képedet,
És nem leszel már szívem csücske
Rohadjál meg életem.

S ha majd egyszer besokallok
Szétverem a gépemet,
Te még úgyis bámulsz majd rám
A széttört monitor felett.

Jó volt, szép volt minden egyes
Együtt töltött drága perc,
De most tünés, húzz el innen,
Mert megüt a guta he.

Búcsúzom tőled Drága József,
Nem nézem tovább ecetes fejed,
Menj el innen jó messzire,
És soha vissza ne gyere!!!

magdinka 2011.01.22. 17:23:58

@Rajnoha Attila: én már voltam a szomszédod,de eggyik pillanatrol a másikra kiléptél.nem értem miért.

magdinka 2011.01.22. 17:29:57

a guta megüt elültetek,kétperc mulva kaptam egy másik tanyát hervadt korokkal.

ada10 2011.01.22. 18:06:41

Kedves játékos társaim! Fogjunk össze és lépjünk ki ebből a k...va játékból!!!!!!!Akkor talán észre veszik magukat a HOZZÁ NEM ÉRTŐ FEJLESZTŐK. hogy a fa..ba lehet így kidobni egy játékot? Bár én vagyok egy nagy barom ,hogy ezen idegeskedem,egyszerüen csak kilépek és kész. mindig ez van ha ujítanak:

Krizmann 2011.01.22. 19:32:35

Tisztelt Afrika Tanács
Tegnap levelet írtam Önöknek, hogy a fejlesztésük telepítésekor eltűnt 43 Tanya Tallérom. Ma délelőtt, pedig egy 2 héttel ezelőtti tanyámat kaptam vissza, de a tanya tallér ugyanúgy hiányzik.
Eltűnt a sok fa, tehén, kecske és a működő szeszfőzde és a tejüzem.
Nem értem Önöket.
Miért szerveznek játékot, ha nem értenek hozzá?
Ha egy Bank ilyen informatikai háttérrel dolgozna, mint Önök, akkor a Bankrendszer már régen összeomlott volna.
Az újításaikhoz nem adnak tájékoztatót, mindent nekünk kell kitalálni. a rendszerük lassú és sok hiba van benne.
Javaslom, hogy tartsanak egy hét szünetet és addig oldják meg az informatikai problémákat úgy, hogy a játék gördülékeny és élvezhető legyen, vagy ne szervezzenek játékot, ha nem értenek hozzá.
Nekem nem ez az első problémám a játékukkal. egyszer eltűnt az egész tanyám és 3 hét kellett Önöknek míg válaszoltak és vissza adták a tanyámat, több esetben egy héttel azelőtti pálya jelentkezett vissza, ez azt jelentette, hogy 2-3 pályával visszadobott a rendszer. Azt már nem is kifogásolom, pedig kb. már 12 üzenetet küldtem Önöknek, hogy már 3 hónapja csak 1 küldetési feladatom van, hogy vegyek 8 mezőt, de nem tudok, mert nincs megvehető mező a tanyámon.
Amikor leülök a számítógéphez tanya játékot játszani, akkor ezt azért teszem, mert ki szeretnék kapcsolódni, de a kikapcsolódás helyett Önöknek köszönhetően idegesítő agymasszást kapok.
Az idegesítő agymasszásról eddig a politikusaink gondoskodtak, ne akarják elvenni a politikusok kenyerét, mert Önök a politikusokkal ellentétben kikapcsolhatóak, csak annyit kell tenni, hogy rákattintunk az alkalmazás törlés gombjára.
De, jó lenne, ha ez a politikusokra is igaz lenne!
Krizmann András

magdinka 2011.01.22. 21:23:11

sziasztok.nem értem . már kétszer megfejtem a tehenet és még nincs a feladatnál jováirva.mostmár szar ez a játék ugy ahogy van.

magdinka 2011.01.22. 21:31:37

az elü kb 5 perce learattam a termést és eltünt nincs sehol.

Tibibá1 2011.01.23. 14:31:06

Tisztelt Afrika Tanács már nagyon sók üzenetet küldtem önöknek,hogy adják vissza a tanyámat,de még csak válszra sem méltattak.Én fel ajánlottam,hogy kiszámolom,hogy menyi összeget irjanak jóvá és abbol ezt a kis tanyát amit ki adott a gép abbol helyre hozzom.De még csak annyi fáradságot sem vettek,hogy válaszoljanak.Önök válaltak egy szolgáltatást amit nem tudnak be tartani tehét szerződés szegést követtek el arrol még nem beszéltem,hogy a játékosok veszik a Tanya Tallérokat,hogy teljesítsék a feladatot .és közben el tünnek a tanyák,a tallérok,és sokk egyébb ezt ugy nevezik ,hogy a játékosok meg lkárosítása ami már törvénybe ütköző.Herényi Tibor

rumpuncs 2011.01.23. 14:43:12

A barátok.com oldalon is van farm.Éz AZ NAGYON JÓ.És szebb kiadásban. Aki akar jöjjön,írja meg az email címét és meg hívom.

magdinka 2011.01.23. 15:43:29

@rumpuncs: hivj meg légyszi mert már elegem van ebből a sok szivásbol ami itt megy.emailcim sampar.janos@gmail.com

ppiiccii 2011.01.23. 19:36:29

Most fogyott el a maradék türelmem. Vetettem, nem mentett. Megint vetettem, megint nem mentett. A negyedik vetés után már csak azt láttam, hogy ugyanúgy üresek a parcellák, de a pénzemnek lába kelt. Igaza van annak, aki azt írta feljebb, hogy ez már a játékosok megkárosítása. Pedig most még nem is az igazi pénzről van szó. Ha ebben így erre képesek, nem tudom, hogy akarom-e tudni hogy más dolgokban vajon mennyit bír el a lekiismeretük.
Tényleg gáz ez az egész játék, a helyzet és ami a háttérben megy!

androsicsne 2011.01.24. 13:06:09

Kedves Tanya szomszédok!

Küldjetek tejes üveget és irjátok meg mi kell helyette.
Köszi

Androsics Lászlóné
Kaposvár

Cili58 2011.01.24. 14:22:36

@rumpuncs: Kerlek segits,nem talalom a baratok.com oldalt.Bejön webbaratok,baratok.hu,cegbaratok.....stb...,de egyik sem a megfelelö

Gabesz27 2011.01.24. 15:51:57

Sziasztok!
Ez a termeléses dolog tök jó, de azt nem értem, hogy ha mondjuk lisztet gyártok azzal mit tudok csinálni, csak eladom és kész!A másik, hogy küldtek nekem ajándékot a tejgyár felépítéséhez, és nem kaptam meg pedig tutira elküldték!Akkor ez hogy van?Jó lenne valami tájékoztató az újításokról!
Köszi

torpebaba 2011.01.24. 18:22:24

Hát ez fasza. Két hónapig nem volt küldetésem. Most kaptam. meg kellett vennem egy csomó semmire se jó dekorációt,és ültetni meg leszedni egy almafát. Kiadtam a pénzt a sok szar dekóra, mire learattam az almafát, eltűnt a küldetés. Kapjátok be...

timon72 2011.01.24. 18:23:50

Sziasztok!Nekem 64%.g megy utána leáll,mit tegyek?Várjak,vagy töröljek!!!!!

torpebaba 2011.01.24. 18:27:43

@torpebaba: Visszavontam. Frissítés után visszajött.

androsicsne 2011.01.25. 11:37:53

SZOMSZÉDOKAT KERESEK

ANDROSICS LÁSZLÓNÉ
KAPOSVÁR

skypet 2011.01.25. 12:09:57

@Dandie66: Remélem már sikerült visszakapnod a tanyádat, sajnos az enyém még mindig a 0. szintes indulásként kapott "kiskert". Hibaüzenetet is küldtem a fejlesztőknek, de a beígért 1-2 napon belüli válasz helyett eddig a nagy semmit kaptam.
Igaz a jan 21-i írásukban utalnak ilyen hibára: "A másik hiba azonnal belépés után történik. Egyes felhasználók nem valós adatokat látnak a tanyájukon. Szerencsére csak kevés felhasználót érint, de ezzel is foglalkozunk."
Naponta legalább egyszer ránézek a tanyámra, de semmi változás. Jó lenne tudni, hogy valóban foglalkoznak-e vele, megoldják a hibát, és visszakapja az eredeti /elvesztett/ állapotot az a "kevés felhasználó, akit érint", vagy inkább felejtse el örökre ezt a játékot. Erre azért konkrétabb választ is adhatnának. Mit jelent az "ezzel is foglalkozunk"? Sajnálják őket, de..., vagy megoldják a gondjukat és visszakapják az elveszett tanyájukat?
A többi játékosnak további jó gazdálkodást kívánok, és reménykedjenek, hogy velük nem fordul elő ilyen, mert elég bosszantó, mikor hosszú hetek munkája kárba vész.

Ancsa87 2011.01.25. 14:50:29

Szisztok!!
szomszédokat keresek:
Nagy Annamária
Balassagyarmat :-)

ppiiccii 2011.01.25. 20:34:42

Elég gerinctelen dolog ami történik. Bevetettem sáfránnyal és tökkel az egész tanyát. Most amikor visszamentem, a fele parcella üresen tátong, a pénzem meg eltűnt. Így aztán lehet kikapcsolódni, játszani.
Ha esetleg nem mentette le a rendszer, akkor nagyon okos géppel van dolgunk, mert a pénzt az rögtön magáévá tette. Számító kis dög.
Se pénzem, se termésem. Gratulálok!

legnagyobb1 2011.01.25. 21:50:04

Én is így jártam de csak felébe-harmadába mert hagyott meg belőle valamit.Mármint amit ültettem.A dézsma meg olyan forró cucc hogy rögtön utána párolog is és nem jelentkezik a számlán:)

whirl 2011.01.25. 21:50:09

@ppiiccii: hűhű, ezt én is tapasztaltam! Ültettem, visszamegyek jópár ágyás üres. Pénz ugye levonva. De a magamnál locsolásnál is ugyanez van. Meglocsolok, kanna levon, visszamegyek, nincs annyi egység a terméseknél.

Dandie66 2011.01.26. 10:11:11

@skypet: Sajnos még mindig a 0. szint vár engem is belépés után. A fejlesztőknek írt levelem sem hozott eredményt, sőt, ahogy látom, a 25.-i hozzászólásukból, ez nekik már nem is probléma. Lassan tényleg kezdem elveszíteni a türelmem. Nem sok kell, hogy az "alkalmazás törlése" gombra kattintsak. Nem tisztem a reklámozás, de a farmerama.bigpoint.com - ami egyébként iwiw alkalmazásként is létezik, - zökkenőmentesen fut...

elvira48 2011.01.26. 11:36:22

Sajna előbb learatam,eladtam mindent lett 35000 dollárom,bejött a sajnos hiba történt ,ésmire újra visszaléptem eltünt a dollárom ,terményeim és minden.Azért ez egy kicsit sokk!!!

Ancsa87 2011.01.26. 19:15:00

Gondoltam játszok egy kicsit,mint minden nap általába, a bökkenő csak annyi, hogy 5 percenként lefagy, ha learatok a terményem eltünik, természetesen a pénzemmel együtt,locsolni nem tudok.De ha mégis valami csoda folytán betakarítok, az 5. lefagyás után az egész raktáram kiürül....

bandita74 2011.01.27. 17:43:48

sziasztok eltünt a raktárambol a takarmányom kb 68000 csillagöszirozsa és 55000 értékü liliom kérem a takarmányom vagy annak az árát mielöbb potoljátok

Belvedre6 2011.01.28. 12:26:29

Hello
Tegnap raktárból eltünt kb 120.000 értékü sáfrány
elöre is köszönöm

zsupe 2011.01.28. 12:34:12

Nekem is , a fiamnak is eltűnt a termény és szinte az összes dollár. Így lehetetlen a beültetés.
Azonnal KÉREM VISSZA!
Kössz

katalin59 2011.01.28. 13:56:27

@androsicsne: és is tanyatársakat keresek.

androsicsne 2011.01.28. 21:34:02

Tanya szomszédokat keresek.
Androsics László
Kaposvár

Glöki 2011.01.29. 13:35:14

Kedves Savanyú Jóska,Tanyabubus....vagy bár akárhogy hívnak!!!!!
Mindig ígérgeted,hogy baromira dolgoztok,de mindig rosszabb lesz :(
Már kétszer voltam 80!-as a héten,most kiderül,hogy még 15000 TP kell.......Az eladott termésem karitatíve eltűnik!Látom nem vagyok a problémával egyedül,de ez nem vigasztal.Az én szótáramban a fejlesztés többet-jobbat jelent!Nálatok nem?????!!!!Még jóformán be se töltődik a játék és mindjárt az OKOSNAGYFEJED jelenik meg a már borzalmasan unt,és gyűlölt szövegeddel.Kérlek,ha valakinek okos mondanivalója van a malatata@freemail.hu-n megtalál,mert ide csak ritkán jövök!!!

Glöki 2011.01.29. 13:39:26

@androsicsne: Lehetünk szomszédok,ha még kell!
L-né Glöckner Erszébet és Lendvay Tamás Szekszárd /mindkettő/

Ancsa87 2011.01.29. 19:02:04

@katalin59: Ha még mindíg aktuális, nyugodtan jelölj Nagy Annamária Balassagyarmat:-)

Ancsa87 2011.01.29. 19:12:12

Nem hogy a játék,de már a balépés is komoly gondokkal jár.20-ból 1x sikerül,de csak 10 másodpercre, aztán.........

ppiiccii 2011.01.29. 19:17:18

Ma még nem sikerült belépnem. Lahet, hogy nem is fog? A héten lenyúltatok tőlem több mint 100.000-et, alig maradt valami amivel beültessem újra a földet. Mire kezdenék megint a rendes kerékvágásba jutni, újra minő véletlen megint "kilazultak a fogaskerekek"! ELEGEM VAN !
Nem hiszem el, hogy valamit ne lehessen megjavítani rendesen. Úgy, hogy ne csak egy napig legyen jó, hanem ha másnap ideülök, akkor ugyanúgy találjam meg a tanyámat ahogy itt hagytam.
A mostani vetésem azt hiszem megint a számító kis dög rendszeré lesz, ami maradt pénzem, abból meg nem lehet csak maximum egy parcella sáfrányt vetni. A többi 60 vagy mit tudom én mennyivel mit kezdjek? Hagyjam üresen? Akkor meg minek vettem meg? Így nem lehet játszani. A küldetésekről meg ne is beszéljünk. Most is van egy, amiben 6 parcella földet vegyek. Minek? Elvégre ha állandóan lenyúljátok a pénzem, akkor nincs mivel bevetni, így tökmindegy, hogy 60 vagy 66 marad üresen. Bár ha tovább gondolom a dolgot, akkor miből is venném meg?
Hát köszönöm, hogy megint egy felejthetetlen szombat estét ajándékoztatok nekem, nekünk.

Dandie66 2011.01.30. 18:03:38

Már nem annyira T. AfrikaTanács!
Többször próbáltam üzenetben jelezni, hogy elveszett a tanyám, a 0. szinttel jelentkezik a játék, de még mindig nem kaptam választ. Megpróbálom itt is elmondani a problémám: A tanyámon (ID 1767200632) 36 parcellán található volt 19db törpemálna, 1db paradicsom, 1db gránátalmafa, 1db mangófa, 2db citromfa, 3db rendőrgúnár, 3db kutya, 1db macska, 2db fehér tyúk, 1 db barna tehén, 1db fehér tehén, 1db bárány, feképített gémeskút és hóember, kb 27-28000 $. Még pár napot várok, aztán, azt hiszem, én is azok mellé állok, akik a távozás hímes mezejére léptek, és keményet kattintok az "alkalmazás törlése" gombon.

skypet 2011.01.30. 18:44:25

@Dandie66: Hát bizony nem... :D
Én is már háromszor jeleztem náluk a hibát, de eddig még nem reagáltak. Valószínűleg nem is fognak. Nekem is kezd fogyni a türelmem. Egy biztos, mindenkit le fogok beszélni erről az alkalmazásról, ha nem tesznek semmit. Pénzt meg semmiképpen ne költsön senki tanyatallér vásárlásra addig, amíg ennyire nem törődnek az egyéni problémákkal. Legalábbis nem javaslom. :)

Dandie66 2011.02.01. 14:34:52

Hello mindenki!
Meglepő dolog történt, ma felhívtak a TanyVilágtól, és a problémám részletes tisztázása után ígéretet kaptam, hogy nagyon rövid időn belül rendbehozzák. Remélem, ez a tendencia megmarad, és mindenki sorra kerül, és a hibajavítások befejeztével ismét egy élvezhető játékot játszhatunk.

zsupe 2011.02.01. 17:52:26

@Dandie66: Szia!
Jó neked.
Én az elveszett pénzemre azt a választ kaptam írásban, hogy tallérral kárpótoltak, de ez a kapott mennyiség közel sincs annyi, mint amennyim volt.
A fiam pénze is eltűnt, ő sem annyit kapott, mint amennyi dollárja volt.

Dandie66 2011.02.01. 20:34:31

@zsupe: Azt még én sem, tudom, mit kapok vissza, csak az ígéret van meg. De hátha ez is egy pozitív irányú elmozdulás. Tudom, hogy ezen kívül is van még dolguk rendesen. Remélem, nálad is még javítani fognak a helyzeten. Azt nem értem, miért tallérral írják jóvá, hiszen a pénzt is ugyanolyan könnyű lehet átírni... És azt sem tudom, hogyha visszakaptam a tanyám, nem kapok-e idegbajt az összes többi hibától. Most nem idegeskedem, a Farmerama-n építem a karrieremet ugyanezen a néven. De azért szívesen visszaállnék a TanyaVilágban folyó versenybe.

gulyi0912 2011.02.01. 21:19:31

65e$ dolcsival nekemis tartoztok és nem panaszkodok mert be vettem aleszarom tabletát .Elég gagyi a munkátok elnézést azt tudtok de csinálni is kéne valamit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

miluj 2011.02.01. 22:24:28

54000 értékű termés tűnt el raktárból!!!! Vissza fog még kerülni,vagy valami!?!? 45-ik szintről pénz nélkül elég sz_ r folytatni!!!!!!!!

androsicsne 2011.02.01. 23:13:24

@katalin59: jelölj be
Androsics Lászlóné
Kaposvár

androsicsne 2011.02.02. 12:51:26

Tanya szomszédokat keresek!

Androsics Lászlóné
Kaposvár

Jelöljetek!!!!

Jó játékot kívánok!

iski 2011.02.02. 20:04:06

meg tudna valaki mondani hogy hogyan szerezhetek olivabogyot köszi

NS 2011.02.02. 20:14:27

@iski:
Ugyanúgy működik, mint minden más hasonló jellegű dolog.

iski 2011.02.02. 20:17:59

csak akkor el arulod hogy hol tudom meg vasarolni vagyis hogyan tudjam el ültetni ha olyan nem letezik

őstermelő 2011.02.02. 21:05:56

@iski: Mi nem létezik? Az oliva fa? Szerintem van a fák között. Veszel akár többet is,elülteted, megvárod míg terem, aztán már fel tudod használni. Ilyen egyszerű.

iski 2011.02.03. 05:15:43

@ősteigen persze hogy vasaroltam de abbol nem lesz töltött oliva bogyo sajnos

Ancsa87 2011.02.03. 09:32:40

Most van baromira elegem!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beültetem majdnem az egész földem sáfránnyal,aztán ma reggel mikor benézek az egész helyén elszáradt rózsa.Eddig frankó...aztán a 3 gyáramból már csak 1 van,meg a méh kaptáras cuccom is eltűt,de ami még ezt is felülmúlja, hogy a raktáramból is eltűnt egy s más dolog.Meg hol a pézem?????????????

Ancsa87 2011.02.03. 10:40:11

Jó lenne, ha minden visszakerülne a tanyámra ugy ahogy volt!!!!!!!!!!!És most még kedves voltam!!!

miluj 2011.02.03. 10:42:01

Megint eltűnt 54000 értékű virágom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hová kell írni hogy vissza kapjam?????????????????????????????? Egyszer még elmegy,de kétszer!?

androsicsne 2011.02.06. 19:22:58

Tanya szomszédokat keresünk!

ANDROSICS LÁSZLÓ

ANDROSICS LÁSZLÓNÉ

Kaposvár

androsicsne 2011.02.06. 19:27:45

@Dandie66: Úgy legyen, szerintem dolgoznak, majd alakul Jó játékot.

Ancsa87 2011.02.08. 19:28:33

Ez a jéték egy nagy ****!!!Ki van írva,mint a hülyegyerekeknek, hogy ide kattints, ha hibát találsz,aztán felfogtad-e vagy sem...és mi van ha felfogtam hogy hová írjak???Semmi!!!Hát ez az, legyírom 1 nap vagy 26szor hogy lefagy eltünnek dolgok, meg pénz,termény...és mit csinálnak??? semmit!!!Ugyan olyan *** az egész, ha még nem rosszabb.Betakarítani lehetetlen gondtalanul, vetni sem lehet mert mindíg lefagy az a ***!!!!

Boszy33 2011.02.09. 06:07:44

Én is többször próbáltam hibaüzenetet küldeni a megadott helyen,de nem történik semmi!Nem tudom,hogy gondolják ezt!Hiába bővítem max.-ra a gyáraimat,nem tudom tovább lépni a termelésben,mert amit termeltem már,az sehol sincs,csak 1 adag liszt,azon kívül semmi a világon.Egyszerűen nem értem,miért nem történik már valami???

Pihepehely 2011.02.09. 21:25:58

Írtam már én is üzeneteket, egyszerűen nem válaszolnak és nem is történik semmi.
Nekem is elvész a termelésem, nem kapom meg az ajándékokat így a bővítés is nehézkes. Most kezdjek mindent előröl? A Hócsukám tele van ezzel a nemtörődöm népséggel:P
iwiw.hu/pages/main/index.jsp

NS 2011.02.12. 14:13:27

Légyszi frissítsétek már a táblázatot, mert a végén már nem frissíteni kell, hanem kidobni az egészet, annyira elavult lesz! -)))

Ezt most találtam a virágoknál.
Karácsonyi kaktusz kontra napraforgó
- Érés: mindkettőnél 6 óra
- Elszáradás mindkettőnál 18 óra
- Ára betakarítva: kaktusznál:660
napraforgónál: 640
- Tapasztalat: kaktusznál: 43
napraforgónál: 35
- Ár: tallér: mindkettőnél 420
arany: kaktusznál: 17
napraforgónál: 14
Na, ez hogy jött ki? Az okés, hogy a kaktusz többet hoz, és több a tapasztalati pontja is, mint a napraforgónak, de akkor miért egyeznek meg az áraik tallérban, amikor aranyban meg drágább az egyik, mint a másik? =:-o)

katja007 2011.02.14. 22:12:29

én vagyok hülye vagy már megint elfelejtettem mit vetettem???már megint a kb 3hete elvetett tanyát kaptam.a gáz az hogy azóta agyáram fullon volt most meg nincs.kérem vissza a 60tallért!!!

grombolo 2011.03.19. 12:24:33

A TANYA VILÁG EGY TOLVAJ LOPÓS TÁRSASÁG !
SAJNOS AZ ÜZEMELTETŐ AKI EZT ENGEDI AZ IS TOLVAJ !
ELLOPJÁK A PÉNZED,AZTÁN NEM ENGEDNEK JÁTSZANI !
EGY TOLVAJ TÁRSASÁG VIGYÁZZATOK LOPNAK ! ! !

Edit52 2011.03.23. 15:57:37

@naty: Ha még aktuális szívesen el fogadnálak szóm szédnak a tanyavilágba

estella43 2011.03.25. 19:43:05

valaki segítene ?Véletlenül törlődőt a tanyám ,már 74 és szinten voltam most előröl kezdtem nem lehetne ezt vissza kapni ki tudd segiteni ?

maszatka 69 2011.03.26. 16:27:23

Kiszáradt a locsoló kanna? Mert nem lehet a kedves szomszédaim kertjét meg locsolni már napok óta.Ha igen furni kéne egy kutat,hogy lehessen locsolni.És ha veszük a locsoló kannát akkor sem lehet.Kérjük ha lehet minél hamarabb megjavitani!!!

termelő 2011.03.26. 23:30:03

@estella43:
Szerintem senki.
Sajnálatos, hogy törlődött.(Hogyan?)
Hát, bizony akkor kezdheted előlről!
Hajrá!Sok szerencsét!

krisy17 2011.03.31. 16:44:27

szeretnék szomszédokat

termelő 2011.04.02. 22:13:44

@krisy17:
Abban az esetben,ha nem!!! tartasz kutyát,gúnárt és térfigyelőt,
és nem is akarsz, úgy engem is jelölhetsz!
Fair játékot kérek csak!

Dézsmálható a tanyám,én is dézsmálok,de locsolok és építek is!
Jelölj,ha úgy gondolod!
Jó játékot!
Üdvözlettel:
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?textencoded=1&userID=14043825&clearsession=true

Apropó:
Egy-két tanyaismerőst már töröltem,akik másképp gondolták
játszani,mint, ahogy megállapodtunk jelöléskor!

clon 2011.04.12. 18:13:02

Nincsen ehhez részletes leírás. Ne tapasztalat alapján kelljen rájönni, hogy hogyan "kellett" volna csinálni.

magdinka 2011.04.20. 22:35:55

Nem egzotikus farmra van szükségünk hanem egy normális élvezhető játékra.MOST SZIVESEBEN TÖRÖLNÉM AZ EGÉSZET MINT játszak vele.unalmas nincs feladat , nem lehet locsolni,nem lehet lopkodni.semmit sem ér.
süti beállítások módosítása