Legfrissebb | TANYA Táblázat | Irány a TANYAVILÁG! | HIBAJELENTÉS!

HTML

Miezablog?



Tanyavilág játék blogja. Ha nem tudod mi az, akkor kattints ide! Olvashatsz fejlesztésekről, hírekről, tippekről, trükkökről.

Friss topikok

  • DénesHUN: Segítséget kérnék mert mikor rámegyek az iwiw-en a játékra akkor eszt írja ki:Unable to retrieve g... (2012.01.16. 20:28) Újraindult a játék
  • torpebaba: mert valószínűleg végleg kimúlt - game over... béke poraira (2011.11.15. 22:53) Új állatok, növények és meglepetés :)
  • whirl: @Krizmann: Nyugi, én se.. :) (2011.11.10. 21:05) Jelenlegi hibák
  • whirl: @nagyapi: Sosem lesz tökéletes, pláne, hogy már a fejlesztők sem törődnek vele. Lásd, november 2... (2011.11.10. 20:57) Még mindig hegesztjük
  • Farmer123456789: Azt ígérték, hogy újra lesznek küldik. Ez januárban volt. Azóta nem történik semmi. Szerintem egy ... (2011.07.27. 21:54) Küldetések

Legjájkoltabb

Linkblog

2010.10.06. 20:59 afrikatanács

Minden infó a betöltésről

Mindig nehéz 19:00 - 22:00 között játszani, de ma valahogy nehezebben mennek a dolgok.

A kommentkekben és a hibajelentésekben sokan írjátok, hogy nem tölt be, pedig nyomkodom az F5-öt. Ez a legrosszabb, amit tehettek, így sohasem fog befejeződni a letöltés...

Nézzük meg, hogy pontosan mi is történik töltődés közben, és mikor mit kell csinálni:

1. Töltés előtt

Ezt a szöveget akkor látod, mielőtt elkezdődött volna a betöltés. Ha itt nem történik semmi 1 percig, akkor nyomd meg az F5 billentyűt, amellyel újratöltődik az oldal. Ha ismét nem történik semmi, akkor érdemes üríteni a cache-t. (Böngészési előzmények, gyorsítótár)

2. Játék betöltése

Amikor ezek a számok futnak, akkor töltődik maga a játék. Ez általában nagyon gyorsan be szokott töltődni, itt tényleg csak az interneted sebessége számít. Ha újratöltöd a játékot, akkor van, hogy úgy tűnik ez a lépés ki is marad. Ha eközben megnyomod az F5-öt, akkor saját magaddal szúrsz ki, mert kezdheted újra a letöltést.

3. Tárgyak, tanyák, iwiw-es barátlista betöltése

Amikor a csíkot és a százalékokat látod, akkor a játék már a gépeden van és éppen feltöltődik adatokkal. Először a tárgyak, növények állatok töltődnek be, majd a tanyáddal kapcsolatos információk. Kb 70% felett a barátaid listája töltődik be, amely az iwiw-ről jön le. Van, hogy nagyon sokáig megáll 99%-on, de ez ne riasszon el, dolgozik ő a háttérben.

Itt sem érdemes F5-öt nyomogatni, mert akkor visszakerülsz a startmezőre.

Ha ezután betöltődik a játék, de kalapos barátunk szomorú képpel fogad, akkor érdemes az F5-öt megnyomni, mert nagy valószínűséggel renben lesz a játék.

160 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tanyavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr462351670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1paraszt 2010.10.07. 08:44:48

Nagyon jóóóó, az ajándékozós nyíl is eltűnik ha rákattintasz a dobozra, az sem zavar legalább.
Gratulálok AT halad ez ha kicsit lassan is! Csak így tovább!!!

NS 2010.10.07. 08:46:32

@filacsajszi:
Félre érted. Nem lefagyasztotta a játékot, hanem mirelitet csinált a zöldségekből, és a gyümölcsökből.
:-))))))))

"Végül is minden játéknak van hibája na de ennyi???"
Ennyi. Ezért is különösen nagy öröm, ha siker koronázza a munkádat. Így zamatos igazán az enni-, innivaló! :-)))))

mamba 2010.10.07. 08:55:18

Nekem ugyanúgy ott mutogat minden frissitéskor az ajándéknyil,pedig már elküldtem mindnekinek.
Eddig is rá kellett kattintani,majd az X-re,hogy eltünjön..

filacsajszi 2010.10.07. 08:58:13

@NS: Na azért jobb volna ha nem kellene ennyit mérgelődni a sikerért!
Reméljük még megéljük azt is,hogy nem lesz a játékkal felesleges gond....
így is egész nap itt vagyok előtte...
Takarítást,főzést is már a játékhoz igazítom,nézem mikor lesznek kész és jövök,hogy újat vessek....
Ez az első ilyen farmos játék ami le is foglal,még a többit is ráhagytam ezért,csak néha elég szívás,hogy ennyi hiba van vele......

bamurci 2010.10.07. 09:59:09

@NS: jó számra küldtem,mert el van mentve a telómban,mert már többször vettem,és eddig mindig küldtek kódot is!úgyhogy jó számra küldtem,többször is ellenőriztem

mokoládé 2010.10.07. 10:00:07

Sziasztok!

Valakit tutti fel fogok gyújtani, épp vettem egy földet 9000-ért amikor ez a sz...r rendszer fogta magát töltött és mire végzett úgy döntött, hogy én mégsem vettem földet, viszont a pénzt meg lenyelte... ááááá ... ha erre nem kapok valami orvoslatot akkor nagyon nagyon mérges leszek!!!!!!

ildiko60 2010.10.07. 10:12:40

Megkaptam a szint elérésnél a 4 tallért ki is rakott az üzifalra aztán gyorsan jötta kalapos mire visszaléptem hiányzott a 4 tallér. Kérem vissza ha már egyszer megkaptam Ja és nem működik a második dézsma után a lopó eszközöm. Az első kettőnél is csak 1-2 enged dézsmizni csináljatok vele valami .mert kiírja hogy lebuktam ,utána meg kikell lépnem mert ha vissza megyek a saját tanyám ra nem működik semmi ,újra bekell lépnem Köszönöm.

candyfan 2010.10.07. 11:34:39

Kezd a micsodám tele lenni.Nagy ritka,mikor megkapom a 4 tallért a szintlépésért.Ma ez a ritka alkalom becsúszott.Fríssítéskor is megvolt.De a harmadik frissítéskor eltűnt,órák múlva!
Miért?Én átolvastam a gyíkos békát,tisztában vagyok a dolgokkal azért,tudomásul is veszem,nem is igen szoktam "apróságokért" óbégatni,DE! a múltkor 40 tallérom veszett oda(HUF-ért vásároltam,válasz nuku!!),és a szintlépéses/lottónyereményes tallérok nem első ízben mennek tova.
Hány felkiáltójelet rakjak,hogy észrevegyetek?

fogas04 2010.10.07. 11:36:49

Basszuskulcs gyerekek! Szerintetek ez így rendben is van?
Két napi munkám veszett oda azzal hogy egész nap nem tudtam BEJUTNI A TANYÁMRA!
Ahogy elnézem a kommenteket,nem is nagyon van rá esély hogy ezér kárpótolva leszek!
Jó lenne ha végre összekapnátok magatokat és alkotnátok valami értelmeset,mert ez így ............!
Mondjuk SZÜNETELTETHETNÉTEK néhány napig a történetet,és az alatt az idő alatt találhatnátok megoldást a hibákra!
Talán így végre mindenki jól járna!

candyfan 2010.10.07. 11:53:28

@fogas04: tojok rá,hogy egy majdnem komplett ültetvényem veszett tegnap,mert becsúszik a hiba.De az,hogy valami rendszeres,az már qrvára idegesít valahol,és a tallérveszteség(főleg pénzért) az nem akármi. A gépem,a netem f@sza, legtutibb cuccosok letöltve,tisztában vagyok a gyik-kal is,elolvastam meg minden,rendszeres fórumos vagyok, de mostanában halál gázos lett,kezdetben nem volt ennyi gondom(meg amiről szót se ejtek..) >:((

afrikatanács 2010.10.07. 11:57:37

@candyfan: azért Te is észrevehetted, hogy sokat javilt a rendszer. Tegnap - röviden összefoglalva - az volt a gond, hogy egyszerre próbált mindenki belépni ezért senki sem tudott. 10 óra körül kalapáltuk meg úgy, hogy szépen sorba jöhessen be mindenki. Ekkor már simán ment minden.

Katzenbach 2010.10.07. 12:22:29

Most éppen sehogy sem megy a belépés.

Jankabébi 2010.10.07. 13:18:50

1 órája nem tudok belépni, másnak sem megy?

Ági68 2010.10.07. 13:25:51

Kedves afrikatanács!

Azért legalább ne írd ki, hogy sok minden megjavult. Ma nem este ültem ide, most sem lehet belépni. Napok óta veszítem a dollárokat, fonnyad el a termésem, mert nem tölt be a játék. Kb 30 ezer lehet a veszteségem. Nem kalapálni kellene már, hanem 1x kiírni, hogy 3 napig nincs játék, és összedobni egy rendeset. Szerintem előbb-utóbb mindenki elveszti a türelmét, és lelép innen, de végül is ez jó nektek, mert nem lesz sok a szervernek.
Üdv!

Kisviri 2010.10.07. 13:56:12

Sziasztok!

Már én is nagyon szomorú vagyok, hogy nem megy rendesen a játék.
Tegnap este elrohadt egy csomó termésem. Na reggel örömmel láttam, hogy megy simán a játék. De délelőtt ismét leállt nálam is minden. Azóta még a kalapos emberig se jutok el. Semmi nem töltődik be. Ismét lapátolhatom ki a termést a kukába. Így nem sok örömöm van a játékba, pedig nagyon tetszik, de így.....
Ja és én se kaptam meg sokszor a szintugrásért a tallérokat. Sőt egyszer az ingyenes lottó is 8-ba került, pedig csak 1-szer kattintottam. (nem többet)
Na azt hiszem megyek nyaralni, és itt hagyom a tanyámat pár napra, hátha mire visszajövök rendesen fog működni minden.
Üdv.

candyfan 2010.10.07. 13:56:30

@afrikatanács: Ami azt illeti,3 órás kísérletezés után feladtam tegnap,és 21h környékén nyugovóra tértem.Nem baj,van ez így..de mikor a tallérjaim sokasága módszeres rendszerességgel tűnik el,azt szóvá teszem, az már nem csupán egy-két véletlen.
Javult,hogy nem jön 2 percenként a fonnyadt szájú kalapos,igen..de a belépés kb.5-6 nekifutásra jön össze.Ez sem zavar,de a tallérok már nagyon!Teszek az elszáradt növényekre,összekalapálom azt a pár dolcsit,de az aranyakért jóval keményebben gürizek,pláne ha jó magyar forintért veszem..

rosscowka 2010.10.07. 14:34:01

Halló!
Mi a rák az a Mano Sodyba?
Ez jelenik meg a belépés után és semmit nem tudok csinálnííííí!!

rosscowka 2010.10.07. 14:37:53

Emiatt a csehszlovák feliratozás miatt ( ieskokite krautovéje és a többi ) elrohad vagy 2500$ értékű növényem....köszönöm szépen

NS 2010.10.07. 15:10:14

Lassan készíthetünk egy litván - magyar szótárt. Mert ez a szöveg is az. :-))

filacsajszi 2010.10.07. 15:11:30

Nálam betölti a játékot magyarul,de állandóan lefagy!!!!
LEGALÁBB ANNYIT ÍRHATNÁTOK AFRIKATANÁCS VAGY TANYASEGÉD,HOGY JAVÍTJÁTOK A JÁTÉKOT NEM LESZ ELÉRHETŐ BIZONYOS IDEIG!!!DE EZ ÍGY NEM JÓ HOGY CSAK SZARAKODIK A JÁTÉK!!!!!

NS 2010.10.07. 15:37:33

Tegye fel a kezét, aki olvasta:
"A TanyaVilág alkalmazás a 2001. évi CVIII. törvény 2.§ lc) pontjában meghatározott tárhelyszolgáltatás, melyben a SIA Afrikas speles (Riga, Lettország,

Druvienas 18-104, LV1079) feladata kizárólag az internet felhasználók által létrehozott képzeletbeli farm működtetése, és ott elért eredményeik nyilvánossághoz való közvetítésére terjed ki"
Ettől nem vagyunk előrébb, és senkit nem vigasztal, de legalább megtudtuk, hogy a litván, és a lett nyelv hasonló egymáshoz. Utóbbiba botlunk rendszeresen, és most már az is megvan, hogy miért.

:-)))

Dugultam.

mamba 2010.10.07. 16:13:48

Jó ez az új feladatos dolog:)

De új növények ,tárgyak nem lesznek a héten ?

Tdom,nagyon telhetetlen vagyok:)

mamba 2010.10.07. 16:17:52

Afrikatanács!
3.feladatnak azt irja vásároljak még egy mezőt...de nem tudok,mert nincs több üres parcella.
Ilyenkor mi van?

ördögvirág 2010.10.07. 16:40:35

óóóóó!! lemaradok, engem nem enged be a rendszer ajjj... pedig de kííííváncsi vagyok :-)

filacsajszi 2010.10.07. 16:49:16

Na még is hogy gyűjtsek be 2 napi bónuszt szomszédolásért ha nincs is szomszédom???
Eltűnt az összes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kérem őket vissza!!!
Köszönöm!!

mamba 2010.10.07. 16:49:24

@ördögvirág:
Nem fogsz lemaradni,nyugi,gondolom nem 1-2 órára tették fel ezt az új feladatos játékot.
Csinálják meg rendesen,főleg hogy aki már megvette az összes parcellát,az hogyan is teljesitse azt a feladatot,hogy vegyél egy földet....

filacsajszi 2010.10.07. 16:52:45

Visszajöttek a szomszédok,de baromi idegesítő,hogy egyfolytában lefagy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okoska99 2010.10.07. 16:58:03

Tisztelt Afrikatanács!

A délelőtt folyamán learattam a beért terményeim egy részét, akkor még volt tanyatallérom. Most délután nagy nehez végre sikerült bejutnom és meglepődve tapasztaltam, hogy volt tanyatallér, nincs tanytallér. Most mi a teendő, amikor a frissítés sem használ. Vegyek kemény magyar forintért, vagy olcsó euróért tanyatallért? De mi van akkor, ha azt is lenyúlják. Újbóli vásárlás??? Szóval hova tünt a kis vagyonom? Ennek hol tudok utána nézni???

filacsajszi 2010.10.07. 17:01:30

A rohadt életbe!!!!ÁLLANDÓAN LEFAGYOK ettől az új feladat teljesítős dologtól!!!!!Nem tudom mit kapok jutalmul mert amikor rákattintok,hogy dicsekedj jutalomért abban a pillanatban lefagy!!!!!!!????????????

ördögvirág 2010.10.07. 17:06:48

ááá siker, és ez nagyon tuti :)))
hajrá mindenkinek :) jah és most gyors is, szép is, új is, szuper is..... csak el ne szóljam :D

Cukorka85 2010.10.07. 17:09:34

@filacsajszi: Nálam is ez a helyzet :( Egyébként ez a feladatos újítás nagyon tetszik, viszont a kalapos majmot már nem bírom elviselni idegekkel. Amikor meglátom, idegbajt kapok!

filacsajszi 2010.10.07. 17:15:42

@Cukorka85: Ahogy elnéztem arany tallért kellene ajándékba adnia!!!De ahogy mint az előbb is amikor be akarom gyűjteni akkor abban a pillanatban lefagy!És sajnos nem csak akkor hanem közben is egy csomószor!Nem győzök frissíteni!!
Nekem is tetszik ez az új feladat mert van egy kis izgi benne,de így egyáltalán nem lehet játszani!!!

filacsajszi 2010.10.07. 17:16:51

Ja és ez a 3. feladat volt már és aranytallér sehol csak kalapos csávó:(:(
Csak nem ő volna az ajándék???
Mert ha igen akkor nem kérem!!!!

filacsajszi 2010.10.07. 17:21:12

a 4. és megint lefagytam!
Na ezt békén hagyom mert csak felidegel!

Cukorka85 2010.10.07. 17:21:48

@filacsajszi: Jaja lehet hogy az a b*zi az ajándék! :D Csak nem tolnak ki velünk! Nekem is akkor jön ki a drága, ha be akarom zsebelni a dicsekvésért járó aranytallért. Eddig még egyszer sem sikerült :(

Dzsitta 2010.10.07. 17:24:20

Nekem is tetszene ez az új "kalandjáték".Teljesítettem is hamar a három feladatot, kiírta,hogy nyerek 70dollárt, ha eldicsekszem vele,de ebben a pillanatban jött kalapos "barátunk"és mindennek vége!!!Kezdjek előről másik három feladatot!
Ja és még az is furi volt benne,hogy két tanyám van és nem ugyanazokat a feladatokat adta-ez szintenként lehet eltérő?

Dzsitta 2010.10.07. 17:26:17

@filacsajszi: Nekem most megvannak a szomszédaim, de kb tizet meglátogattam, mire észrevette,hogy megvan a kettő,majd az egész lefagyott, jutalom sehol.Szóval ne idegeskedj!:)

aprilis29 2010.10.07. 17:30:42

Háromszor csináltam meg egymás után a feladatokat, mindháromszor lefagyott abban a pillanatban, amikor rákattintottam a közzétevésre. Semmit sem kaptam egyszer sem. Ennek így semmi értelme.

filacsajszi 2010.10.07. 17:37:32

Na akkor nem csak én szívok már megint a kalapos barátunk miatt!!!
Abba már bele sem merek gondolni hogy mi lesz itt este 7-kor amikor állítólag mindenki egyszerre akar belépni!!!!??????????????

Cukorka85 2010.10.07. 17:37:45

Képzeljétek, az előbb megkaptam egyben a feladatok után járó tallérokat! Eddig mindig lefagyott:(

Cukorka85 2010.10.07. 17:47:15

Eltűnt a feladatos funkció???? Vagy csak nálam?

khibolya 2010.10.07. 20:11:46

Nem hiszem,hogy egyedül lennék ezzel az érzéssel,de szerintem megalázó ez a betöltéses kiokosítás, a sok blabla a hibákról. 1. lottón nyert tallérok eltűnése- ki az a hülye,aki véletlenül 2-szer kattint,s ezzel vesz újabb lehetőséget. Mi a francért nem lehet megérteni,hogy nem a sok ember a hülye. Bár így egyszerűbb,mindenki más hülye...Egyszerűen frissítéskor visszaveszi a megnyert aranyat,aztán ennyi,hiba,meg kell oldani,nem a másikat hülyének nézni. 2. 0 dolcsis cuccok: na persze,szerintük megvolt a pénz,hát közlöm nem volt. Bár csak mi nem láttuk,ők tudják,hogy ott van....... Mindegy,már nincsenek nullások,de ez is csak egy hülyéneknézés volt. TÚL SOK A BLABLA....Most már ti is kiakadhatnátok,kedves programozók. Bár én már nem tudok a hibáktól,már csak a hülyének-nézéstől...

parasztadmin 2010.10.07. 20:16:32

@khibolya: ebben nem vágom, hogy mi volt a megalázó. Kicsit paranoiás vagy.

Nem állítja senki, hogy nincsenek hibák. Nyilván más egy játék, ha 30.000 ember teszteli és ha 15.

Nem vesz vissza megnyert tallért. 0 dolcsis: refresh után megvan. Többszáz lejelentést vizsgáltunk meg. Minden alkalommal megvolt. Dézsmálást beleszámoltad?

Nincs hülyeneknézés, csak úgy látszik paranoia van.

Megint le leszek tolva a stílusomért afrikatanács által, de le van tojva. Ami a szívemen a számon.

gaalrami 2010.10.07. 20:30:10

Sziasztok! Én csak kb. fél 7 óta vagyok tanya közelben, de sehol sem találom azt a feladatos valamit, amiről többen is írtok. Világosítson fel valaki, hogy mi is ez! Köszke!

fogas04 2010.10.07. 21:31:28

Kedves parasztadmin!
A mai napon sajnos nekem is eltünt néhány tallérom!
A fáim lassan lerohadnak a pénzem pedig oda!
Az igaz hogy nagy különbség van egy 30000 fös és egy 15 fős leterheltség között de az is igaz hogy ti ezt bevállaltátok!

timona 2010.10.08. 07:37:39

Sziasztok én tegnap este óta nem tudok belépni a veteményem oda és vele együtt a pénzem is.Nálam a játék 3/4.ig tölt be utána semmi hiába várok 10-15 percig semmi.

Kety11 2010.10.08. 08:58:16

Sziasztok. Nekem sem sikerül belépnem tegnap délután óta. A betöltés mindig abbamarad 180726-nál. Oda lesz az egész vetésem! Van valakinek még ilyen problémája???????

afrikatanács 2010.10.08. 09:41:57

@Kety11: gyorsítótár ürít + CRTL F5

aKriszta 2010.10.08. 09:53:04

Sajna csatlakoznom kell az előttem szólókhoz! NEM TÖLT BE!!!!! :(

filacsajszi 2010.10.08. 09:57:53

Nekem nem pénzem tűnik el hanem a tallérjaim.
Amiket megnyertem tanya lottón frissítés után visszaveszi!Ma meg a szintlépésnél kitettem az üzifalra kaptam 4 tallért majd 5 perc múlva lefagytam frissítettem és mik vannak??Az is eltűnt!
Parasztadmin!Szerintem vagy nem néztetek utána vagy nem tudom te mit láttél de én még egyik frissítés után sem kaptam vissza azt ami csak úgy eltűnt!Se földet,se gúnárt se tallért!!!!!!!

Dzsudygirl 2010.10.09. 10:04:21

SZIASZTOK! AHOGY ELNÉZEM ELÉG SOK A PANASZ!! NEM AZ ÚJÍTÁSOKKAL KÉNE FOGLALKOZNI ELSŐSORBAN,HANEM RENDEZNI A HIBÁKAT. ÉN TEGNAP ESTE ÓTA NEM TUDOK BELÉPNI ÉS TÖBB ISMERŐSÖM IS JELEZTE EZT. A TERMÉS ELSZÁRAD,MINDEN ELVESZIK AKKOR MI A F...NAK FEKTETJÜK BELE AZ IDŐT MEG A ZSETONT????????? HA HASZON NINCS MERT VAGY NEM LEHET BELÉPNI VAGY MIRE BELÉPEK FELE ELTŰNIK ANNAK AMIT VETETTEM! A TANYATALLÉROS DOLGOT IS OSZTOM,FOLYAMATOSAN NEM KAPOM MEG SZINT LÉPÉSKOR, LOTTÓZÁSNÁL MEG ELÖSZÖR JÓVÁIRJA DE MIRE UJRA BELÉPEK MÁR ELTŰNT. NE IS CSODÁLKOZZATOK HOGY SOKAN MÉRGELŐDNEK,MEG OLYANOKAT IRNAK,IGY KURVÁRA NINCS ÉRTELME A JÁTÉKNAK. SZAVESZTOK

krystina 2010.10.09. 10:52:10

nem hiszem el, hogy megint nem tudok belépni!!!!!!!!!!!
NE AZ ÚJITÁSOKON TÖRJÉTEK MÁR A FEJETEKET HANEM A RÉGIT CSINÁLJÁTOK HASZNÁLHATÓRA!!!NEM KELL NEKÜNK UJ DOLOG CSAK ÉLVEZHETŐ LEGYEN A JÁTÉK HA MEG EZ NEM MEGY AKKOR KÁR VOLT BELEFOGNI EBBE AZ EGÉSZBE. SAJNÁLOM DE EZ VAN. MIRE MINDENKI BELESZERETETT VOLNA EBBE A JÁTÉKBA AKKORRA TÖNKRETESZITEK. LÉGYSZÍVES NE ÚJ DOLGOKKAL TÖRŐDJETEK.

krystina 2010.10.09. 10:55:07

AZ IS KORREKT LENNE HA AZT MONDANÁTOK, HOGY 2 NAPIG EGYÁLTALÁN NEM LESZ JÁTÉK ÉS EZ IDŐ ALATT MINDENT HELYREHOZNÁTOK. SZERINTEM MINDENKI MEGÉRTENÉ ÉS AKI ÜLTETETT VOLNA ANNAK A KÉT NAP ALATT NEM SZÁRADNAK EL A DOLGAI.GONDOLJÁTOK VÉGIG MERT EZ ÍGY ELÉG SZ..... SAJNOS.

drevah 2010.10.09. 16:17:30

Új játékos vagyok, tegnap telepítettem az alkalmazást, de még egyszer sem sikerült tegnap óta belépnem, mert mindig megáll a betöltés 94%-on. A családból más is játszik ugyanerről a gépről, neki nincs gondja.

Encyke* 2010.10.09. 21:10:14

Ugyanez a problémám. Én is új játékos vagyok, szerettem volna kipróbálni a Tanyát, de napok óta lehetetlen belépni. 94%-on megáll a betöltés. Ez elég kellemetlen és idegesítő dolog!
Lehet mégis meg kell maradni a Farm mellett?
Érdekes, ott soha sincs probléma..

Baggio73 2010.10.10. 06:16:53

Több ismerősömet is meghívtam, de nem tudnak belépni, 94%-on megáll a betöltés!!!!!!
Látom nem egyedi eset, nem kellene ezzel foglalkozni esetleg????????????

Dzsudygirl 2010.10.10. 19:47:11

LÁTOM A KEDVES AFRIKA TANÁCS EGÉSZ HÉTVÉGÉN A HÁTSÓJÁT VAKARTA!!!!! IMMÁRON HARMADIK NAPJA NEM TUDOK BELÉPNI A JÁTÉKBA! MINDENEM ELSZÁRADT,A KÁRT UGY CSESZITEK MEGTÉRÍTENI,DE CSINÁLNI ESETLEG NEM KÉNE MÁR VALAMIT??!!! VAN ITT JÓPÁR HASONLÓ BEJELENTÉS. ÉS NEM MINDIG AZ IWIW-RE KELL FOGNI,MERT AZ SZÉPEN MŰKÖDIK.

NS 2010.10.10. 20:23:01

@medosz11:
Nem te vagy az egyetlen, aki ebben a cipőben jár most. Többen is írták az új meghívásosok közül, hogy 94%-nál tovább nem jutnak. Gondolom, nem véletlen, hogy pont ott állnak meg.

?

drevah 2010.10.11. 22:05:03

Sziasztok, Eltelt megint több mint két nap és semmi pozitív változás. Senki nem olvassa a kommenteket a usereken kívül??? Új játékosok 94%-ig töltenek, utána megáll a betöltés. 3 másik ismerősöm is próbálna játszani, ha tudna. Így tényleg nagy kedvet csináltok a játékhoz, lassan feladom a próbálkozásokat ...

aKriszta 2010.10.11. 22:32:45

@drevah: Írtál már hibaüzit? Vagy valamelyik új belépőd? Mert akkor tudják pontosan megnézni, hogy mi a baj. Biztos, hogy kell várni arra a válaszra is néhány napot, úgyhogy kitartás! :)
Ja, és a 'remény hal meg utóljára'!
Ja, és Lehet, hogy az iwiw a ludas, a hibáért!

Dzsudygirl 2010.10.12. 08:51:47

Nekem már negyedik napja folyton 72% nál megáll és se kép se hang!!!!!!!! CSINÁLNÁTOK MÁR VÉGRE VALAMIT????? Feleslegesen kibasztam az ablakon a több ezer dollárt a vetésért,ha semmi sem jön vissza belőle. Csak a humbukkolás megy itt! CSINÁLNI CSINÁLNI CSINÁLNI!!! Legalább vennétek a fáradtságot hogy utána néztek!!

NS 2010.10.12. 08:56:08

@Dzsudygirl:
Írtál már hibajelentést?
(Attól, mert kiabálsz, még nem fog hamarabb megoldódni a problémád... Bocs.)

nelli33 2010.10.12. 09:39:51

Az én lányom szegényke már egy hete nem tud belépni akármit csinálunk,nyomtunk f5,újra keztük szervert váltotunk órákat vártunk.....az a legszomorúbb,hogy szép levelet is írtunk és nem történik semmi a lányom 10 éves meg szomorú mert csak játszani szeretne.még szomszédai is vannak akik locsolják a két uborkáját

aKriszta 2010.10.12. 10:16:51

@nelli33: @Dzsudygirl: Csak az én példámat tudom felhozni! NEKEM SEGÍTETTEK!!!!!!Írtam hibaüzit, választ is kaptam , itt a blogon, és meg is csinálták! De biztos sokan vannak, a várólistán, úgyhogy szerintem várjatok türelemmel! Türelem tanyát terem!!! :D

nelli33 2010.10.12. 15:10:46

Én várok türelmesen,a lányom is vár csak hát azért ez egy kicsit sok amit türelemel kell várni egy 10 éves kislánynak.Ja és most ültettem 8 föld tököt és lefagyott mire visszaléptem (1-2perc )nem maradt belőle csak a nagy nulla.számoljuk csak ki türelmesen dolgozok,kapálok gürizek mint egy bolond örülök,hogy jól gazdálkodok és afrika tanács ellopja.Hát,hogy van ez.?

nelli33 2010.10.12. 15:12:37

@aKriszta: Rajtad kívűl nem nagyon láttam,hogy valaki is azt írta volna megkaptam a segítséget!

tanyasegéd 2010.10.12. 15:15:13

@nelli33: neked konkrétan levelet írtam a blog.hu-n. No válasz.

nelli33 2010.10.12. 15:15:40

Nyílt levél az Afrika Tanácshoz!
legyetek szívesek csinálni valamit!!!!
igaziból nem sumákolni..!!!! dolgozzatok!!!
én meg majd tönkre rakom a nagy nehezen összetákolt munkátok meg belepiszkálok és meg látom hol a türelem!!!!!!!!!! :)

parasztadmin 2010.10.12. 15:20:16

@Dzsudygirl: Már minden választ megkaptál a kérdéseidre a blogban. Írtunk az iwiw-en NEKED személy szerint, hogy mit tegyél. Nem válaszoltál.

nelli33 2010.10.12. 15:37:29

Most már ketten nézegetjük,a párommal 1Url can not be empty! blogon ez jön be!hülye vagyok talán ez a baj?de akkor sem müködik semmi amit iwiwen szervert is váltottam:na mindegy kezdek belefáradni

nelli33 2010.10.12. 15:43:49

feladjuk:További jó munkát.

parasztadmin 2010.10.12. 15:50:00

@nelli33: kár hogy soha nem válaszoltál a levelekre

NS 2010.10.12. 15:56:47

@nelli33:
Bocs a belekottyért, de a szerver az egy központi kiszolgáló egység ahol a fiúk megalkottát, fejlesztik, futtatják a játékot. Maga a játék van ott, az Iwiw az adatbázis része, illetve ő biztosítja a játék lehetőségét. Aminek a segítségével pedig játszanál, illetve a netet használod az a böngésző. Explorer, Firefox, Opera. stb.

vica0405 2010.10.12. 20:24:24

Sziasztok!!!
Most már nagyon kezdem unni!!!Nem elég,hogy alig lehet bejutni,ha bejutok folyamatosan lefagy,most meg a keservesen megkeresett dollárjaimat lenyúlják,plusz a megvett földemet és citromfámat!!!!Na nem ezért gürcölök!!!!Írtam is hibajelentést!!!Van valakinek valami ötlete mit tudok csinálni???

aKriszta 2010.10.12. 20:54:43

@vica0405: Várj, és légy türelmes! :)

vica0405 2010.10.12. 20:59:53

@aKriszta: Mire is várjak????Arra,hogy vissza adják a pénzem és a megvett földem és citromfám???!!!A kisfiammal játszunk és nagyon el keseredett,hogy ezért güriztünk,hogy oda legyen minden??!!:(

aKriszta 2010.10.12. 21:12:19

@vica0405: Jaj! Bocs, inkább nem szóltam semmit! Csak próbáltalak megnyugtatni, hogy ne kapj infarktust!!! :(
Azt gondolom, hogy van várólista bőven. Nekem is kellett várnom egy pár napot, mire megcsinálták. De megcsinálták! Egyébként a pénzedet, meg az eltűnt cuccokat biztos nem fogod visszakapni!

vica0405 2010.10.13. 08:20:23

@aKriszta: Ok persze tudom is és rendes vagy!!De ez nagyon felháborít még így most is hogy aludtam rá eggyet!!!De akkor így semmi értelme a játéknak,hogy lassan eltünnek a megszerzett tárgyaink a pénzről nem is beszélve!!!!
Ne haragudj nem rád voltam mérges csak.....!!!!!!
Na mindegy,remélem helyre hozzák a dolgot!!!

aKriszta 2010.10.13. 09:26:55

@vica0405: Tudom, hogy idegesítő, ha nem tudod megcsinálni azt, amit akarsz, és amit megcsinálsz jól, az meg tönkremegy! :(
De "Ember küzdj, és bízva bízzál..."
........vagy 'Ki ide belépsz, hagyj fel minden reménnyel..."??????????

Henike1979 2010.10.13. 09:38:03

Sziasztok!

Nekem jól,ment a játék az állandó hibaüzit leszámítva.
Aztán a párom letörölte véletlenül,így nem tudok játszani,mert csak 94%-ig tölti be.

aKriszta 2010.10.13. 09:45:01

@Henike1979: Véletlenül, vagy túl sokat voltál a tanyán? :))))

Több topikban olvastam, hogy az új játékosoknál csak 94%-ig tölt be. Ez valami általános hiba lehet. Gondolom, eszközölni fogják! :)

vica0405 2010.10.13. 09:46:15

@aKriszta: Hát egyre inkább azt érzem,hogy feladom!!!Azért még azt megvárom,hogy mit válaszolnak aztán majd kiderül vagy "beborul"!!:):)

aKriszta 2010.10.13. 09:53:49

@vica0405:Én már a 30. szinten vagyok, és volt bajom elég. De megérte maradnom, még ezek ellenére is. Hagyd parlagon a földedet, aztán hátha pár nap múlva jobb lesz a helyzet! Igazából azért van ennyi hiba, mert sokan játszanak!!!!! Azért ez jelent valamit, nem?

Henike1979 2010.10.13. 09:59:33

@aKriszta: Szia!

Sajnos nincs időm sokat játszani...
Azt hitte,hogy a sajátján van,mert többet futtatott egyszerre.
az övé nem jó,szintén a "94%-os" eset.

kuper 2010.10.13. 10:24:13

Nekem is csak 94 %-ig tölt,mint egy pár ismerősömnek.Akik írtak hiba üzit,annak csak annyit válaszoltak"Olvassa EL A BETÖLTÉSI BLOGOT!De ez felesleges,mert abban nincs a megoldás.A kúzor nem is csúszik a képre,csak mögé.A betöltésre hiába vársz akár 20 percet,akkor sem mozdúl a 94 -ről sehova tovább.Megoldásra nem is számítok.

vica0405 2010.10.13. 10:33:10

@aKriszta: Na az jó,hogy Te már ott tartasz!!!:)Mi még csak a 13. szintnél és idáig nagyon élvezte is a kisfiam,de most,hogy eltünt elég sok mindenünk!!!:(Persze valami,hogy ennyien akarnak játszni de ahogy nézem elég sok a probléma,valószínüleg erre nem nagyon voltak felkészülve!!

zsoka81 2010.10.15. 08:55:14

Sziasztok.
Mikor lesz végre játszható a játék? :'(
Éjjel melóztam, most szerettem volna "termelni" egy kicsit. De sajnos még mindig nem tudok. A tegnapi veteményes is elszáradt és a szomszédokért járó pontokat sem tudom begyűjteni.(nem tölti be őket)
Két gyerkőcöm is játszik, az ő termésük is elszáradt, és sajnos mivel nem tölti be a szomszédaimat nem tudok náluk sem locsolni. Nagyon szomorú vagyok, de nem adom fel, még próbálkozom kicsit később is.
Jó szórakozást mindenkinek, aki tud játszani. :)

csilli 85 2010.10.15. 14:02:04

@filacsajszi: Nekem is állandóan lefagy pedig nincs semmi gondom a nettel meg ilyesmi. Mikor beakarom gyűjteni a napi bónuszt sosem irja jóvá mostanában ezért nem nahyon tudok új szintre lépni nagyon. Eltűnnek az elvetett terményeim stb.....
Ez már nagyon idegesitő! Készitők valamit fejlesszetek ki az ilyen hibák miatt. Sok tanyabarátom már nem is játszik az ilyen hibák miatt, ez neketek sem éri meg szerintem!

zsoka81 2010.10.15. 18:18:22

Mostmár kezdek dühös lenni. Megint 3/4 órája próbálkozok, de ne legyek dühös a paraszt szerint. Elárulná valaki hány óra körül lehet játszani? Mert se reggel, se nappal, se este.Mi lenne ha addig nem lenne elérhető a játék, míg az összes hibát ki nem javítják? Ezt mindenki megértené. Ma is 400 TP-t vesztek, plusz a locsolásokért dézsmálásokért járó TP-kat, akárcsak tegnap. Így megőszülök mire a következő szintre lépek. Ennek ellenére még nem adom fel. :)

mamba 2010.10.15. 18:24:33

@zsoka81:
Most az újdonságok miatt nem lehet belépni,türelem új dolgokat terem:)
Reméljük hamarosan menni fog.

démon1 2010.10.15. 18:24:59

Mi a fasz van már megint??
Nem lehet belépni sem reggel sem este sem napközben ahogy az előttem író mondja!
Csináljatok valamit vagy töröljük a játékot!!!!!!!
Már kb 20 ismerősöm törölte a játékot de én is egyetértek velűk.
Állandóan javítatok állandóan újjítatok! de miért? ha enm jön be semmi!!! elrothad mindenem na meg a bónuszok is oda vannak.
Jó lenne ha csinálnátok valamit.!!!!!!!!!

kiscica65 2010.10.31. 10:55:12

Sziasztok !

Szétrobbanok ! Vettem új földterületet 9000-ért, és abban a pillanatban hibát észlelet, jött az idióta sajnos, blabla, ne légy dühös blabla....frissítettem, és ELTŰNT a frissen megvásárolt mezőm, de a 9000 pénzemet meg lenyúlta a játék !!! Ilyen már nem először fordul elő, ugyanez megtörtént már többször, hogy épp amikor valami teljesül, vagy learatom, akkor észlel hibát, és elvész minden, amit épp akkor szereztem meg.

Van erre valami kártérítés, megoldás ? Nagyon bosszantó !

Marika 1954 2010.10.31. 18:48:46

Sziasztok!
Ez már felháborító 9000ft-ért vettem főldet erre megjelent a buzi kalapos.Se PÉNZ se FÖLD.Meddig fog ez még tartani ?

virzsi 2010.10.31. 19:18:27

Jaaaaj!! ez a homok óra is legalább mutatná, mennyi idő múlva óhajt szomszédot váltani!

Pisztiric1 2010.11.12. 21:38:47

iwiw.hu/pages/main/index.jsp
Szomszédokat keresek!
Jelöljetek !!!!!

Vagyok_aki_vagyok 2010.11.12. 22:07:48

@Pisztiric1: picit pontosabban :)
A profiloldalad linkcíme jó lesz.

kerttündér 2010.11.12. 23:22:55

A szomszédaim megunták a játékot, vagy csak nem csinálnak semmit. Ezért nem tudom a küldetéseket teljesíteni. Nem tudom, hogy lehet új szomszédokhoz kerülni. Már a 39 szinten vagyok, de a sok hiba miatt már kezdem én is meg unni.

Dzsitta 2010.11.13. 07:49:11

@kerttündér: Maximálisan meg tudom érteni az eltűnt szomszédaidat, én is nagyon kezdem unni,hogy napok óta nem haladok semmit, mert nem működik a rendszer, nem enged be, lefagy, kidob,eltűnnek a pontjaim,eddig mindig hívtam meg embereket, mostmár minek, ez már így nem szórakozás.

Judit1972 2010.11.13. 08:16:32

Ez már sok!!!!!!!!!!!!!!Tegnap óta nem tudok belépni!!!!!!!Mi történt???????

Judit1972 2010.11.13. 10:43:38

S.O.S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SEMMI VÁLTOZÁS
süti beállítások módosítása