Legfrissebb | TANYA Táblázat | Irány a TANYAVILÁG! | HIBAJELENTÉS!

HTML

Miezablog?



Tanyavilág játék blogja. Ha nem tudod mi az, akkor kattints ide! Olvashatsz fejlesztésekről, hírekről, tippekről, trükkökről.

Friss topikok

  • DénesHUN: Segítséget kérnék mert mikor rámegyek az iwiw-en a játékra akkor eszt írja ki:Unable to retrieve g... (2012.01.16. 20:28) Újraindult a játék
  • torpebaba: mert valószínűleg végleg kimúlt - game over... béke poraira (2011.11.15. 22:53) Új állatok, növények és meglepetés :)
  • whirl: @Krizmann: Nyugi, én se.. :) (2011.11.10. 21:05) Jelenlegi hibák
  • whirl: @nagyapi: Sosem lesz tökéletes, pláne, hogy már a fejlesztők sem törődnek vele. Lásd, november 2... (2011.11.10. 20:57) Még mindig hegesztjük
  • Farmer123456789: Azt ígérték, hogy újra lesznek küldik. Ez januárban volt. Azóta nem történik semmi. Szerintem egy ... (2011.07.27. 21:54) Küldetések

Legjájkoltabb

Linkblog

2010.10.07. 17:23 afrikatanács

Küldetések és liájkolások

Mint kiderült, kb úgy tudunk titkot tartani, mint a Pentagon... ma éjjel teszteljük a játék új funkcióját, amit néhányan véletlenül már láthattatok. Igyekszünk jobban titokban tartani a jövőben a fejlesztéseket :) Aki nagyon kíváncsi a részletekre, a kommentkekben biztosan minden részletet meg fog találni.

További újdonság, hogy csináltunk egy facebook oldalt is. Nem azért, mert ennyire ráérünk, hanem azért, mert ott sokkal nagyobb frekvenciával szeretznénk ápdételni benneteket. Úgy tűnik, hogy a heti 2-3 poszt helyett napi 2-3 státuszápdétre is fog telni.

150 komment

Címkék: facebook újdonság


A bejegyzés trackback címe:

https://tanyavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr32354210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

appancs 2010.10.08. 16:21:58

Hát jó volna ha valaki elárulná a szint TP limit fogalmát!

agnes76 2010.10.08. 16:21:58

@filacsajszi: Szerintem egy nap egy parcellán max. 15 TP-t tudsz gyűjteni ubival... Nekem az imént visszavett egy csomó TP-t, ebből gondolom.

kicsike5 2010.10.08. 16:33:12

hat marhara jo dolgokat agyaltatok ki...sokat gondolkoztatok?
mindjart nem erdemes jatszani...alig tudsz belepni, azutan a kalapos hapek veti ele a savanyu pofajat, ...megduplaztatok az idot amivel lehetett penzt gyujtogetni...tehat tokjo!

mamba 2010.10.08. 16:35:30

Remélem hamarosan értelmezhető poszt is íródik..

Tök jó a kakas,meg a mangófa,hogy 100,és 95 tp-t adnak.

De nem tudom miért nem mozdultok rá a virágokra,és a szinte egyforma "sárga gömbtermésű" fák helyett miért nem kapunk banánt vagy fügét..
És a feladatos cucc is felkerül még ,ugyeeeee?:P

Manó 2 2010.10.08. 16:36:42

@katagazda: Teljesen igazad van!Én most a 40.szintnél kezdtem elgondolkozni azon,hogy törlöm az alkalmazást ha a "fejlesztők" vissza nem csinálják ezt a TP limit dolgot.

mamba 2010.10.08. 16:37:33

Új dekor is kéne,pl a virágágyások is dekorként funkcionálnának,és igazán szebbé tennék a tanyát..
Medence mellé nem ártana napágy..

Manó 2 2010.10.08. 16:41:08

@katagazda: Ezt a kis örömöt is elveszik az embertől,hogy szintet ugorjon.Arról nem is beszélve a Tanyatáblázat utoljára 09.20.-án volt frissitve nehogy a paraszt megtudja mi a változtatás(TP visszavonás frissités után)

mamba 2010.10.08. 16:41:50

@mamba:
Bocs,95 tp-ad mindkettő.

De azt én sem vádom mi az a tp limit...

mamba 2010.10.08. 16:45:39

@mamba:
jav:vágom

Ha ez a tp limit tényleg arról szól,hogy még lassabban lehet szintet lépni,akkor engem sem fog annyira érdekelni a játék.
Igy is egyre több tp-t kell szerezni a szintlépésekhez,70.szinten a borsó ad 2 tp-t,pff,mi az ,ezen a szinten??0,szar,semmi,ezért "gürizni"?

Manó 2 2010.10.08. 16:47:23

@mamba: Ültessél,arassál és figyel a TP-t,frissits rá és vágni fogod,hogy elcseszték az egésznek a lényegét.Ha belegebedtsz akkor sem tudsz szintet ugrani főleg ha egy ugráshoz már 9000 Tp kell.

Manó 2 2010.10.08. 16:48:22

@mamba: Bocs egy kicsit gyorsabb voltál:)

katagazda 2010.10.08. 16:52:28

Újra kiakadt, újra elvett 339 pontot.
Nem bírom értelmezni ezt a limites hülyéskedést, de ahogy látom, senki sem!!!
Én azt gondolom, hogy egy játék attól játék, ha az ember élvezetet talál benne. Ma még ilyen nem fordult elő velem. Most akkor számolni kell, hogy hány tábla ubit lehet egy nap vetni, kettős könyvelés, APEH által hitelesített naplófőkönyv? Most ez játék, vagy kitolósdi?

gregori3 2010.10.08. 16:52:58

Én úgy látom, hogy egy szinten belül pl. az uborkánál 15 darabért megkapod a tapasztalati pontot, de ha többet vetettél azért nem. Csak arra lennék kiváncsi, hogy egy szint lépéshez elvetek mindent amiért kapok tapasztalati pontot, de az nem elég egy szint lépéshez akkor mi van?

Manó 2 2010.10.08. 16:57:30

@katagazda: Inkább az utóbbi ugyanis ha az ubi után mást ültetsz akkor már az ültetés utáni TP-t sem számolja frissítés után.Nagyon vacak ez így és még nagyon-nagyon szépen fogalmaztam!!!!!

mamba 2010.10.08. 16:58:12

Basszus,tényleg,most kipróbáltam,ültettem egy sor tököt,megérleltem,learattam,és frissités után visszavett a tp -ből.
De mire jó ez??

gregori3 2010.10.08. 17:03:53

38 szinten vagyok. Ha amit eddig a szintig eltudok vetni a tp limitesek közül összesen 4093 tp kapok. Így nem lehet szintet lépni.

Csillucska86 2010.10.08. 17:04:39

Hát ez így egyre szarabb, a játék minősége nem jobb, sőt, egyre vacakabb és egyre több a hiba, most már ahogy olvasom nem is lehet korlátlanul vetni a szintlépés érdekében, akkor minek? Így már semmi értelme....
Így fognák vissza azt, hogy a hibáiktól és a sok felhasználótól elszálljon a rendszer? Ha nem jár érte tp, akkor nem mennek fel ennyien és a fagyási hiba effektíve megoldva?! Hatalmas gratulációm...:D

appancs 2010.10.08. 17:07:38

Gyerekek! Ez a játék nem arról szól hogy a földemen azt vetek meg annyit amennyit akarok? Így is szintről-szintre magasabb a tp , most 11500 tp a 46 szinten vagyok és van 222780 dolcsim plusz 104 parcellán kávébab ha reggel leszedem és lenyúlja a tp-m akkor beleszarok törlöm, ráadásul csinálok neki egy jó kis ellen kampány és kapja be!!!!!!!!

katagazda 2010.10.08. 17:10:25

@Manó 2: Nekem a 45-ről a 46-ra 11000 TP kell! Az ubim meg nem ad semmit, csak kiakasztja a programot.
Ugye édes?

Csillucska86 2010.10.08. 17:10:34

@Csillucska86: Ó, hát akkor ezért lettek drágábbak a földek is, ha nem tudsz venni, fizess sms-ben, ami a zsebükbe megy, ha nem akarsz sms-t, kevesebb földön gazdálkodsz és nem jársz annyit, tehát megint kevesebb a felhasználó és a tp limittel még kevesebb, mert minek termeljen, ha nem lép szintet, ergo a fagyás egy része ki is van javítva.
VAGY!
Azért szívunk ennyit, mert sokan vannak úgy, hogy nem költenek sms-re, ők meg ezt várták, a felhasználok fizetgetnek, ők dolgozgatnak, ott a képző, nem véletlen, vagy nem kértünk elég sms-t, nem ment elég zsé, így bekeményítenek, már itt is megszorítások vannak?:D Vicc... De olyan jól elbeszélgetünk, miért nem chatet nyitottak, még működne is...:D

mamba 2010.10.08. 17:16:42

Na ja,de én már 4-5 sms-t küldtem,.2 1000 ft-ost,és 2-3 500 ft-ost,akkor miért szivjak?
Szóval ha a tp limit igy marad,hogy nem lehet akármennyit termelni ,mert visszavesz belőle,akkor már engem sem fog érdekelni a játék,pedig megszálott vagyok.
Nem fogok toporogni egy szinten egy hétig.

Kovacs János (Balaton) 2010.10.08. 17:22:34

Elmagyarázná már nekem végre valaki hogy mi az a szint tp limit?
S hogy mi a jó édes.... kellett az uborkát fél órára emelni!!!! Ennyit nem vagyok hajlandó rá várni!!!

Csillucska86 2010.10.08. 17:23:09

@mamba: most erre mit mondjak, nem én vagyok az illetékes, aki erre válaszolhatna, aki illetékes, az meg nem fog, mert eddig sem tette és ez a szomorú, a te 2000-2500 ft-odból élnek és még mások x ft-jából, csak ebbe nem gondolnak bele, ha nem is fizettek annyian a tallérokért, ahogy várták, most még annyi sem fog, sőt
én még várok, de ha ez így marad, én nem maradok
először a macska felhasználási ideje csappant meg, aztán nem lehetett ajándékot küldeni, de ha kiszárad mindened vizet sem tudsz szerezni, nem volt más alternatíva, mint az ajándékba kapott kannák, lett helyette giccses fa , és olyan állatok, amik akkorák, mint a fák maguk, vagy a csirek pl mint a tehén fele...:D a földek ára, a tapasztalati szintlépések nagysága, ez mind az, ami már elvette amellett az ember kedvét a játéktól, hogy folyton kidobta...
ahelyett, hogy ezt kompenzálták volna, még többet és többet vettek el...

Kovacs János (Balaton) 2010.10.08. 17:23:41

és egyáltalán miért nem lehetett erről előre szólni, hogy ez lesz s kész!!

Csillucska86 2010.10.08. 17:24:42

@Kovacs János (Balaton): ha jól sejtem van egy napi tp limit, ami x, és ha x-en felül termelsz, akkor feleslegesen tetted, mert nem írja jóvá, ennyi tömören

appancs 2010.10.08. 17:24:57

Szerintem ezek után nem sokan fognak nekik (lájkolni!)

katagazda 2010.10.08. 17:29:03

Újabb tapasztalat a limittel:
NEM úgy van, hogy egy szinthez annyit vethetsz el, amennyi ott van. Elvetettem 41 tábla répát. Kb. 10 szinttel ezelőtt vetettem utoljára, mert egy órás növénynek a paradicsom sokkal jobb (azaz legalább 3 hete egy darab répám sem volt). Mégis kiakadt és visszavonta a vetésért járó 41 pontot. Gondolom, amikor beérik, akkor is kiakad majd az egész, és nem kapok semmit érte. Az lesz a szép, ha a gyümölcsösöm is elkezdi ugyanezt. Pillanatnyilag van 15 tábla áfonyám, 12 óránként érik, az napi 30 darab betakarítás. Egy nap alatt túl vagyok a limiten, a bokrok meg hozzák a termést vagy 2 hétig. Csak minek? Ugyanez van a fákkal. Mostantól úgy megy majd a dolog, hogy elvetsz, kiakad, visszavonja a pontot, másnap learatsz, kiakad, visszavonja a pontot. Nagyon élvezetes lesz, de mi azért örüljünk ezerrel a szép, mexikói háttérnek, amit persze sms-ért veszünk, se tapasztalati pont, se nyereség, de a mobil szolgáltató küld majd nekünk egy idő után emlékplakettet, a fejlesztő meg vesz magának egy új akármit...

gregori3 2010.10.08. 17:44:53

Nekem a következő szinthez 48 nap kellene. Azt hiszem ezt a tp limites dolgot nem gondolták át a fejlesztők.

Kovacs János (Balaton) 2010.10.08. 17:51:11

lehet kipróbálom a farmerama-t!!!

katagazda 2010.10.08. 17:52:52

@gregori3: Szerintem pontosan nagyon is átgondolták...
Ráadásul olyan mérges lettem, hogy az egy órás retek helyett a száz órás répát ültettem el, amit még soha, mert vacak... Most 6 órát várhatok arra, hogy megtudjak valamit erről a limit-ről, mivel a hozzáértők nem méltóztatnak nyilatkozni... Ugyan már miért vonta vissza a vetésért járó 41 pontot a vacak répára, amikor a játék kezdete óta összesen nem vetettem el annyit, amennyi a limitben van?
Ráadásul az, hogy visszavonja a TP-t egy dolog, de az, hogy ehhez még ki is akad az egész, mintha alapból nem akadna ki már pont elégszer, az már a vég kezdete...

Csillucska86 2010.10.08. 18:03:29

No, takarítom be a tököm, 11 tp hiányzott a szintlépéshez, nyomok a tökre, ami 15 tp, erre visszadobott 199-re, hogy annyi kell még a szinthez, faja, tehát lehetetlenség szintet lépni, akkor minek? És csak még a limitet sem léptem túl, vicc....:D

katagazda 2010.10.08. 18:05:31

HEURÉKA!
Megvan, hogy mit jelent ez a TP-hülyeség.
Csak a megadott szintig lehet érte pontot kapni. Nekem pl a 45. szinten már csak kávé, rebarbara, articsóka, vörös áfonya és málna vethető. Minden más csak kiakadást-üzemzavart okoz majd! A játék nagyon vidám és pergős lesz. 1-2 naponta be lehet lépni, begyűjteni a fákat-állatokat, majd 2 perc után kifelé. Ez ám a játék! Ez még mosogatásnak is unalmas lenne.

ördögvirág 2010.10.08. 18:08:57

@katagazda: LOL!!! Igazad lehet, zseni vagy!! Tiszteletbeli tanyafarmer :)
Csak olyan rossz, hogy tudom mikor vagyok gépnél, és ennel megfelelően ültettem mindent.. és most nem fogom tudni úgy alakítani ergo tényleg uncsi lesz... viszont ha rövidesen minden szintre (vagy legalább magasabb szinteken) beépülnek új növények, amik pl kevesebb idő alatt is teremnek, nem csak 2 nap, akkor jó is lehet még...........

ördögvirág 2010.10.08. 18:16:24

Most hogy így nézem, akkor 39-es szinten nem lehet csak 4 órás áfonyát venni gyümik közül, zöldségekből meg én össze visz 24 órás kávébabot, és 2 napos rebarbarát tudok ültetni... szvsz ez tényleg uncsi lesz. így... :((((( még jó, h állatokra és fákra nem született ilyen korlát, mert egyből megszúrnám magam ott, ahol nincs olyanom.. áááá

gregori3 2010.10.08. 18:17:06

@katagazda: Ha ez igaz akkor 4 félét tok vetni. Ezek nekem nem jó mivel nem mindig tudok játszani vele. Így én is törölni fogom a játékot, pedig ez jobb volt mint a farmerama.

Kovacs János (Balaton) 2010.10.08. 18:29:51

Eddig élveztem a játékot, de most pillanatok alatt elvették a kedvemet tőle! A versenyszellem elmúlt... ahogy elnézem 2 nap alatt érő fákat érdemes majd csak venni, mert azokért jár tp pont. Így 2 naponta belépek, s igen 2 perc alatt aratok, majd game over...
REMEK!!!! Nagyon ügyesen gondolat volt!!!

Helcsi 2010.10.08. 18:32:01

Vettem kakast de éjszaka keljek fel hogy hogy összeszedjem a tojásokat?!Miért kellett 15 órásra tenni???A többiről már nem is beszélek :( csak szomorú vagyok!!!

ördögvirág 2010.10.08. 18:35:47

és iwiw-en karbi.. hurrá... de elegem van mostmár.. :((

mamba 2010.10.08. 18:41:55

és a 70-es szinten akkor csak a szar borsót vethetem,ami ad 2 tp-t??
Ez valami vicc?
Ettől lett aztán igazán élvezhető,izgalmas a játék!

ördögvirág 2010.10.08. 18:45:03

An error occured during the processing of this request and the page cannot be displayed.

MÁSNAK IS EZT ÍRJA KI AZ IWIW, HA BE AKAR LÉPNI??????? VAGY CSAK NEKEM NEM JÖN BE?????

katagazda 2010.10.08. 18:46:57

@ördögvirág: Köszi a gratulát! Ez volt ma az egyetlen örömöm.
Képzeld el, ott van a mérgemben véletlenül elvetett 41 tábla répa, amit 6 órát várhatok, hogy a semmiért beérjen, 300 pontra vagyok a következő szinttől, egész nap vetettem-arattam, mert reggel 3000 pontra voltam, eljutottam 880-ig, akkor jöttek az újítások, azóta csak visszafelé megyek. Ma van a szabadnapom, gondoltam kihasználom, hát csak szomorkodni tudok.
Szerintem ennek a fejlesztő csapatnak esze-ágában sem lesz rövidebb idejű dolgokat betenni, ma kaptál egy holt terméket (háttér), se jövedelem, se TP, csak drága, egy semmivel sem jobb fát, mint az eddigiek, valamint egy 15 óránként érő kakast, amihez egyik nap dolgozni nem mehetsz, másik nap meg le nem fekhetsz. Ráadásul még a kismalac is többet hoz nála...
Szerinted ezek milyen újítások? Mégis van, aki szétörömködte már az egerét a kattintgatással, igaz csak 8 ember, de az is pont 8-cal több, mint kellene legyen.
Szerintem pont az a cél, hogy kevesebben legyenek fenn, ritkábban, nagyobb értékű termékekkel, ne az ubival terheljék folyamatosan a programjukat, amin nem bírnak úrrá lenni. Meg persze a fő cél a sok drága termékkel az sms.

katagazda 2010.10.08. 18:49:18

@ördögvirág: Én gond nélkül beléptem az utóbbi 50-60 kiakadásom alkalmával :-)

repa00 2010.10.08. 18:53:30

@Manó 2: GEBEDJ bele nekem 13000 tp pontot kell mar gyujtenem!!minel magasabb szintre lepsz annal több a tp-pont ha mar most nyafogsz mitcsinalasz kesobb??Szamolj ha surun vetsz van tp vagy rikabban akkor van zseton valaszt hatsz!!!

HunVicus 2010.10.08. 18:54:52

Minden valamire való játék először is úgy indul, hogy van egy JÁTÉKSZABÁLY. Amit mondjuk el kéne olvasni a leendő játékosoknak. De erre nem volt lehetőségünk, mert ilyen itt nálatok nincs. Miért nincs? És miért változtattok az "íratlan szabályokon"? Megszoktunk valamin, és új dolgokat találtok ki. Újítás lehet, de nem úgy, hogy felborítjátok az egész rendszert. Tényleg az a célotok, hogy tömegével pártoljunk el tőletek, és töröljük a játékot? Még bírjuk cérnával, de hamarosan el fog szakadni. Itt tényleg PARASZTFELKELÉS lesz!!!
Nagyon szépen megkérlek titeket, üljetek össze, és írjatok egy részletes játékszabályt (aminek az alapjain később nem változtattok), és tegyétek közzé. Ne kelljen már itt szaaarakodniii. Köszönöm!

ördögvirág 2010.10.08. 18:55:15

@katagazda: nekem folyamatosan hibát jelez.. de csak az elmúlt fél órában.. azóta nem tudok belépni.. valaki tud segíteni, hogy miért?? frissítettem, töröltem előzményeket, csináltam már mindent.. ha be is engedi írni a jelszavam, utána megint hiba üzit dobáááááá nem elég gáz, h a játék elvacakosodott, most még ez is ajj..

katagazda 2010.10.08. 19:18:08

@repa00: Kedvesem! Nem tudom, kinek írod, hogy gebedjen bele, de kimaradtál valamiből. A gond pont az, hogy nem tudsz sűrűn vetni, hogy legyen TP, mert minél feljebb érsz, annál "ritkább" dolgokat vethetsz csak. Így aztán javaslom, számolj te. A többiek azt tették, így rájöttek, hogy csak ritkán vethetsz, amiért mind a zseton, mind a TP csak csurran-cseppen...

Jankabébi 2010.10.08. 21:04:25

Hát mi tagadás ezt az új szabályt jól kitalálták. Állatokat kell venni, hogy a tp szaporodjon. Na szép. Növénytermesztőből állattenyésztővé fejlődünk! :)))

Manó 2 2010.10.08. 21:26:18

@katagazda: Köszike,hogy látatlanban is kiállsz a józan ész mellett.Szegény repa00-nak még nem esett le a lényeg,de talán majd eléri azt a szintet is amin már mi vagyunk és itt nem a Tanyavilágra gondolok:):):)

filacsajszi 2010.10.08. 21:28:33

Ez már tényleg vicc amit csináltok kedves Afrikatanács!!!
A játéknak az a lényege hogy akkor és azt vess amit akarsz és ahogy akarod!
Miért most kell ilyen szabályokat hozni mint ez a tp limit!!!!
Baromság!!!
Ne kelljen már 4-6 órát várni egy hülye növény beérésére!!
Ebben még is mi a szórakoztató és kikapcsoló!!!!
Szerintem egyáltalán semmi!!!
Ti tényleg nem jöttetek rá még,hogy nem fejleszteni kéne hanem végre egyszer rendbe tenni ezt a játékot!
Jók a fejlesztések meg minden de ajáték meg állandóan szarakodik!!!!
Eddig nagyon szerettem ezt a játékot de ez már kínlódás ami itt megy!
Egyszer az iwiw rossz utána állandóan lefagy vagy be sem tölt!!
Nyomkodhatom én percenként az f5-öt semmit nem csinál!!!!Vegyétek vissza ezt a tp limitet,mert így sosem jutunk előre!
Vagy direkt a játék lassítása a cél mert nem lesz már mit fejleszteni vagy kitalálni ha túlságosan sokan hamar szintet lépünk!
Már bocs,hogy ezt mondom,de lehet hamar lett ez a játék bedobva a mély vízbe úgy hogy nem is voltatok benne biztosak hogy menni fog!!!Nem kellene állandóan arra fogni,hogy este leterheljük a rendszert mert napközben is állandóan lefagy vagy sokszor fél órát kell várni a betöltésre!!!
Volna még mit írni,de már nem húzom fel magamat ezen!
Lehet én is követem azokat akik visszamennek a farmeramara vagy a többi farmos játékra!Én ez miatt a játék miatt hagytam ott kettőt is de visszamegyek ha így megy itt tovább a dolog............................

poiwer 2010.10.08. 21:43:48

Egyetértek Filacsajszival!

először menni kéne a játéknak rendesen, aztán fejleszteni.
nem tudom ki fogja megtéríteni a sok elvesztegetett TP-t meg pénzt amit már a játék teszetoszasága miatt vesztettünk el! (mert volt bőven).
Most meg arra megy ki a játék hogy fizessünk? HA-HA
Vegyek állatokat, de arra nem gondoltok hogy kinek lesz így lehetősége fejlődni ha még csak be sem tudunk lépni, nem hogy gondozni azokat.
Mellesleg úgy tűnik hogy ingyenes szerencsejátékkal indul az egész. Elindítod az alkalmazást és vagy sikerül, vagy nem!
Pfff........röhely!!!

Üdv: Poiwer voltam

HunVicus 2010.10.08. 21:46:16

@filacsajszi: Ez az utolsó hozzászólásod, olyan, mintha én írtam volna :) Teljesen szívemből szóltál. Minden gondolatoddal egyet értek. A f@szom ki van nekem is.
Ja, és nem szoktam káromkodni. Látod, ez a játék már nem szórakozás. ellenkezőleg, kihozza belőlem az állatot.
Nah megyek én is aludni, elég volt. Jóccakát mindenkinek

aKriszta 2010.10.08. 21:46:36

Ha jól megnézitek ezt a topikot, 17.30-tól x nehány komment jött rövid időn belül!! Nagy közfelháborodás van a szabálymódosítás miatt! Még két ilyen beszólás, és szerintem visszavonyják!!!! Úgye, Mélyen Tisztelt Afrikatanács?

katagazda 2010.10.08. 22:18:24

@aKriszta: Kedvesem! Most olvastam az Afrikatanács utolsó bejegyzéséhez írt szövegedet. Szép volt!
"Ilyen jól még soha nem ment a játék, élvezem, imádom, csodásak vagytok, már csak virág kellene stb." Meg vagyok róla győződve, hogy te az egyik fejlesztő vagy, legrosszabb esetben a fejlesztő barátnője. Jelen írásod szerint te már tudsz valamit. Tehát: Vissza akarjátok vonni? Mi mind nagyon örülnénk neki...

Helcsi 2010.10.08. 22:27:47

Éjszakára nem tudok ültetni semmit!?Ez hihetetlen!!Ha nem akarok 24 órásat vagy 2 naposat akkor mehetek a sunyiba?KÖSZI!!!

aKriszta 2010.10.08. 22:38:48

@katagazda: Sok bajom volt ezzel a játékkal az elmúlt néhány...mennyi ideje is...na, tok mindegy, de ilyen jót, még nem nevettem, mint most!!!!!!!!!!! Minden hol porig gyalázzák Őket!!!! Nekem néhány napja tök jól megy minden! Persze leszámítva a 'sajnálom de...' feliratot, a néhány dollár és Tp ingadozást, egy két cucc idő előtti kiszáradását....De ezek olyan apróságok, és szóváteszi más, én már nem állok be a sorba! Ha nagyobb bajom lenne, akkor igen, persze! De mióta játszom a tanyával, azóta nyugtatót is szedek, és az apróságokat lesz..om! :D És a gyógyszerektől félkába állapotban virágot kérek, meg kerítést, a tanya köré. (Na, nem dühöngőnek!)
Ja, és nem vagyok se fejlesztő, se barátnő! És a kémjük se! Pedig szívesen lennék, mert akkor most válaszolhatnék neked! De sajna halovány lila gőzöm sincs arról, hogy visszavonyják-e az idétlen szabályaikat! Viszont azt gondolom, hogy látva ezt a nagy parasztfelkelést, elgondolkodnak rajta!!!

NS 2010.10.08. 22:46:49

@katagazda:
Senkije nem vagyok senkinek sem, de aKriszta 10 napig nem tudott egyáltalán belépni a tanyájára...
Bocs.

agnes76 2010.10.08. 22:57:45

@Helcsi: Éppen ezzel küzdök én is, ültethetek 3 vagy 4 órásat, illetve 24 órásat vagy 2 naposat. Úgy döntöttem, nem ültetek semmit... EZ ÁM A FEJLŐDÉS!!!!!!!

kicsike5 2010.10.08. 23:22:36

en sem ultetek semmit! ket naponknt kell aratnunk...csak igy birja az rendezo a jatekot normalisan mukodtetni....szegeny kalapos kolegank...nem kell sokat savanyupofaskodjon! csak ket naponta fogunk talalkozni!

katagazda 2010.10.08. 23:24:57

@agnes76: Úgy tűnik ugyanazon a szinten állunk. Ugyanez a helyzet nálam is. Én vettem pár áfonya-bokrot, az 12 óránként hoz 240-et (legalábbis ma délután annyit hozott, de lehet, hogy reggelre már azt is lecsökkentik, hogy jól érezzük magunkat és kellően biztosítva legyen a fejlődésünk). Ajánlom neked is. Aztán üres földekkel kivárom, amíg valami épeszű programozó vagy eltörli ezt a rémséget, vagy ad valami tippet, hogy mit lehet tenni.
Jelenleg a gazdálkodásnak még a látszata sincs meg...

katagazda 2010.10.08. 23:41:01

@aKriszta: Bocs, de nem írtam, hogy a kémjük lennél, az oldal nyilvános - ahogy én látom.
Hihetetlen volt, hogy mindenki a haját tépi, nekem fáj a fejem és a hátam... Ugyan gyógyszerszedésre senki és semmi nem bírhat rá, de csaknem a halálomat okozták tegnap és ma. Erre te elkezdtél áradozni a nagyszerűségükről... Nem tudtam máshogy elképzelni, csak úgy, hogy az egyik fejlesztő becsempészett egy kis "új hangot" arról, hogy dübörög a program...
Ha valós személy vagy, akkor bocsi, a legtávolabb az állt tőlem, hogy bárkit megbántsak - persze a fejlesztőkön kívül. Őket nagyon szívesen megbántanám. A mai napig elég jól tűrtem a ki...okat, bár néhány e-mailt küldtem nekik. A blogot csak olvasni szoktam, de ma olyan dühös lettem, hogy regisztráltam.
Nem nagyon bízom abban, hogy a parasztlázadás miatt visszavonják ezt a rettenetet. Szerintem, aki annyira pofátlan, hogy figyelmeztetés nélkül megváltoztatja a szabályokat, majd elnézi síri csendben, hogy 4-5 órán keresztül egymásnak adott tippekkel próbáljuk kitalálni, hogy mi is történt, az annyira semmibe vesz minket, hogy nem hatja meg néhány vélemény, pár dühös szó.
Hát, csak abban tudok bízni, hogy az iWiW legalább rendre utasítja őket. Ez ugyanis az iWiW totális szégyene!
Még egyszer bocsi, ha megbántottalak :-)

agnes76 2010.10.08. 23:45:10

@katagazda: Az áfonyát kifelejtettem, de a 12 órás a napirendemmel nem összeegyeztethető. Szegény cicámat sem simogatom rendszeresen. Azért köszi az ötletet:)
Végül mégis ültettem szőlőt, legalább pénzt hoz a házhoz, ha tapasztalatot nem is... A többi gyümi viszont elszáradt volna reggelig:(
Engem is nagyon bosszant ez a limit-dolog, és teljesen egyetértek a korábbi hozzászólásaiddal.

filacsajszi 2010.10.09. 07:30:16

Szép jó reggelt mindenkinek!!
Na végre beengedett ez a nyomorék játék!Persze mindenem el van száradva!!
Megnéztem mi az amit ültethetek és a kávébabot választottam!BAromi szórakoztató lesz a további 24 órában a játék mert be sem lépek többet ma!!!
Így itt hagyni minket hétvégére!!!!!?????
IDEGESÍTŐ AMIT MŰVELNEK VELÜNK EZEK AZ AFRIKATANÁCSÉK........

anikó80 2010.10.09. 17:03:44

Sziasztok!
Sajnos elég sűrűn megjelenik a kalapos ember,és este szinte lehetetlen belépni.Remélem hamar megoldódik ez a probléma.

aKriszta 2010.10.09. 17:53:09

@NS: :)

@katagazda: Nem bántottál meg! Ha abban a cipőben lettél volna 10 napig, mint én, akkor megértetted volna, miért írtam azt! Visszaírtak akkor nekem itt a blogon, mármint Tanyasegédék, hogy 3 órán át az én problémámon dolgoznak, és csinálják...stb. Ha egy hibaüzin ennyit ültek, akkor x hibaüzin x-szer ennyit ülnek, emellet újítanak, javítanak, fejlesztenek....-persze ez nem mindig látszik meg a játékon :( -No, ezzel csak azt akartam mondani, hogy meglágyult a szívem, és sajnálom Őket, hogy ennyi letolást kapnak, és kaptak már tőlem is. És valóban, mióta megcsinálták, azóta nálam monden ok!
Más tészta, hogy ezzel a limites vacakkal nem értek egyet...na meg nagyon nem is értem! Tényleg baromság, hogy a paraszt nem ültethet azt, amit éppen kedve tartja! Valóban ettől volt ez a játék jó, hogy ránéztem az órámra, és kiszámoltam, hogy ha ezt és ezt ültetek, akkor mikor kell visszaülnöm, a gyerekek fürdetése előtt, vagy vacsora után? Most, ha jól értelmezem, akkor ültethetek továbbra is akármit, csak éppen adott növény adott szintig ad csak TP-ot, de az eladási árát megkapom minden szinten. Így valahogy?
Na, 1 szónak is 100 a vége, @katagazda, téptem a hajamat én is heteken át a játék apró-cseprő hibái miatt. Koptattam az ujjaimat is a topikokban rendesen, de mára már belenyugodtam, mert semmit nem ér az idegbajoskodás! Kezdtem nézni a játék szép oldalát. ( mert van neki!!) Pl, hogy leköt, és ide köt, még akkor is, ha gyíkoskodik néha. Vagy, hogy a gyerekeim megcsodálják a kertemet, és medkót követelnek! Meg még egy kutyát! Hiába mondtam nekik, hogy a kutyatenyésztés itt nem jövedelmez! Na, és a sok KEDVES SZOMSZÉD!!!!!!! Ez mind tök jó! Az iwiw le se fogja sz..ni a mi gondunkat, azért gondoltam, hogy a parasztlázadás, és az, hogy ilyen nagy hangot adunk az elégedetlenségünknek az új szabály miatt, talán visszavonyják ezt. Mert tényleg nem ok, hogy van, aki az 50.-60. szinten szembesül egy ilyen hülye szabálymódosítással! De tudod mit, a 16. szinten lévővel sem korrekt ez! Látod, van, ami nekem se tetszik, de már bocsi, nem mondod, hogy a kakas, meg a mexikói hangulat nem hozott lázba! :D Mellesleg a hátteret soha nem fogom tudni megvenni. :(
Hú, ez a szófosás, a sok nyugtató mellékhatása......bocsi. :)))

aKriszta 2010.10.09. 17:58:46

Ja, és meg tudja valaki mondani, hogy az éppen tojásokat érlelő csirkém miért csak 17? már akkor is lelopják, ha még nincs is? Vagy sz.r csirkét vettem?????

NS 2010.10.09. 18:35:03

@aKriszta:

"Na, 1 szónak is 100 a vége": fordítva.
100 szónak is 1 a vége. Azaz akárhogyan mondjuk, ugyanoda lyukadunk ki. :-)))))))

aKriszta 2010.10.09. 19:29:30

@NS: persze, persze!!! Köszike! :)

cimuka 2010.10.10. 13:34:07

@katagazda: szia.én találkoztam veéle de csak az első körig jutottam.Azután se híre se hamva.

cimuka 2010.10.10. 13:41:02

Hát én ma már vagy 100-adszor szeretnék bejutni hogy learassak de mire a végére jutnék megjelenik a kalapos úriember.Hát egy kicsit idegesítő.

ildiko60 2010.10.10. 15:54:41

Vettem tegnap 3 kakast ,ma értek be .Az 1 után 100 dolcsi a 2.után 95 ,a 3.után 0.Hogy is van ez?? lelehet dézsmálni az egész árat?
kapok választ???

Ágica66 2010.10.10. 18:50:42

Sikerült végigolvasni a hozzászólásokat, van idegeskedés amit látom bőven. Nem egyszer küldtem már emailt és arra nem képesek válaszoljanak rá. Nekem a cseresznyére a szilvára sorozatba nem adják meg a pontjaimat pedig a szilva is 1900 pont lenne. Kezdek kissé kiakadni. Ez nem szórakozás itt jól fel tudod idegesiteni magad.

tojotyuk 2010.10.13. 22:58:55

Szeretném tudni melyik növénynek nincs tp limitszintje?Azt írtátok egy-két növénynek leveszitek és nálam még mindig ott vannak.Akkor mi az igazság? Van szint vagy nincs?

Helcsi 2010.10.14. 07:04:23

Szia @tojotyuk: Kukorica,hagyma,ribizli.Legalábbis este még így volt :)

Helcsi 2010.10.14. 07:52:40

@tojotyuk: Bocsi de reggelre vissza vonták :( Este még ültettem ribizlit a 45 szinten.

mami20009h 2010.10.16. 06:47:10

@Manó 2: én a 81 szinten vagyok de azt hiszem most lett elegem az egészből .nem a fejlestéseket kell nyomni hanem a javításokat .

zsoka81 2010.10.16. 16:35:22

Sziasztok.
Én ma küldetést szerettem volna teljesíteni, melyben a szomszédaim elszáradt veteményeseit kellene meglocsolnom. Hát ez sajnos lehetetlen feladat, mert nem hozza be a szomszédokat. Hát ennyit a küldetésekről. Ismét szomorú vagyok.

Hones 2010.10.17. 14:39:29

Üdv.!

Én teljesítem a küldetéseket sorban, de a lakattal jelöltek között most az újat nem nyitja meg, ha rákattintok. Azt hiszem az volt az ezt megelőző, ahol 35 cella gyümölcsöt kellett ültetni, vagy búzát, passz. Azt megcsináltam, de amit új küldetésnek adott, hiába katt rá, nem nyitja meg, hogy miket kell megoldani.

Ötlet, vagy hasonló valakinek?

NS 2010.10.17. 18:23:37

@mami20009h:
Eszedbe ne jusson törölni magad! :-)))) Csak páran vannak rajtad kívűl előrébb. Abszolút a top mittudoménmemmyiben vagy. Lehet, hogy ez nem vigasztal, és biztos, hogy a hibák sem lesznek kevesebbek, de azért kihúzhatod magad. Ügyes vagy! ;-)

mantom71 2010.10.18. 11:15:43

Megfigyeltem, ill. már másodszorra csinálják nálam, hogy nyerek a lottón 4 tallért, jóváírják, és a következő belépésnél lenyúlják! Miért van erre szükség?!

Nitike 2010.10.18. 11:42:58

@mantom71: Én azt figyeltem meg, hogy ha a lottón nyerek 4 tallért, akkor 8-at ad hozzá. Vagyis 4-gyel több van, mint kellene. Majd frissítésnél ezt a négyet vonja le.

ficsika 2010.10.18. 16:11:48

Sziasztok!
Miért van az hogy a sarlós küldetést nem nyitja meg?

Hones 2010.10.18. 16:54:13

Üdv. Nekem mostmár nem hogy a lakattal jelöltet nem nyitja meg, hanem a sarlósnál 2 napja nem számolja el a dézsmálást, amit teljesíteni kell!!!

Írtam hibajelentést, de a csíkos vonal csak megy és nem történik semmi. Ennek ellenére a Köszönjük az üzenetet felirat megjelenik, de a csík csak nem tűnik el onnan. Ilyenkor mégsem küldi el a hibajelentést, vagy csak lefagy??? És a küldetések miért nem jelennek meg akkor???

aKriszta 2010.10.18. 17:16:06

@Hones: Amikor hibaüzit írtam, ugyan ez történt, nálam is. Csak töltött, csak töltött....aztán meguntam, és kiléptem. De elküldte, mert megcsinálták a hibát nálam, és válaszoltak is itt. Biztos elküldte neked is.

Prince79 2010.10.18. 18:23:39

Hibásak a küldetések, nekem sem számolja el a fehér tehenet, pedig ugye az fizetős, megvettem a küldetés miatt azt semmi, a locsolást ugyanígy nem, tettek bele még egy újdonságot ami tele van hibával, röviden fogalmazva ..........!

csakcsaba (törölt) 2010.10.18. 18:37:44

Légy nyugodt majd a fejés után magkapod maradéktalanul.
Többen megirták már ezt.

Sunrise72 2010.10.18. 23:17:28

@csakcsaba: Bízom benne így lesz, mert én is vásároltam a tanyatallért, hogy a tehenet megvásároljam. Csak küldetés szerint ugye nem megfejni kell a fehér tehenet, CSAK vásárolni... ez így megtévesztő. De már nem írok a fejlesztőknek mert eddig pl. még egy emailemre sem válaszoltak. Egyetértek egyik előttem hozzászólóval (mami20009h-val), hogy nem a fejlesztést kellene nyomni, hanem a hibák javítását.

De azért jó játék. Nem?:)))

Sunrise72 2010.10.18. 23:30:08

@Kovacs János (Balaton): Megbízhatóbb játék, mint a Tanyavilág. Én azt is játszom.

Sunrise72 2010.10.18. 23:40:08

@filacsajszi: Nem tudom Te hanyas szintű vagy, én 30-as, de még most is 15 perc az ubi érési ideje.

filacsajszi 2010.10.19. 10:13:53

@Sunrise72: Akkor már lehet visszavették az idejét mert fél óra volt.Amúgy a 41. szinten vagyok.Én már nem ültetek ubit mert nem ad tapasztalatpontot csak lóvét de annyiért meg nem éri meg ültetni!!!

filacsajszi 2010.10.19. 10:16:19

Sziasztok!
Én is már 3 napja a kombájn mester II feladatánál leakadtam mert egyszerűen hiába dézsmálok naponta több mint 5 barátomnál egyszerűen nem menti el és így a másik feladatot sem tudtam elkezdeni(lakatos).
Ja és én is írtam már 2 hibaüzit,de nem csinál mást csak tölt.Így nagyon kétlem,hogy bármit is megkapnak abból amiket írok nekik.....

lelle23 2010.11.26. 23:53:04

Sziasztok!
Nem tudom mér panaszkodtok nálam alig észre venni a hibákat, napjába 100telket ültetek teli 2alkalommal és megy szépen. A küldiknél pedig néha várni kell meg adja csak annál téleg lassu kicsit (nekem megvan mind :P) 1-dül küldiknél ha kiteszem hirfolyamba akkor nem adja meg a talért. ne adjátok fel.

lelle23 2010.11.26. 23:57:13

Még annyi mami2009h grt a szintedhez.

simona55 2011.01.29. 13:52:49

Egyszerűen ma nem tudtam aratni, ahogy elkezdtem, jött a kis kalapos és kéri a türelmemet. Vérnyomásom már 160 nem tudok aratni. Tegyetek valamint mert 200-as vérnyomásnál kidőlök.

simona55 2011.01.29. 13:56:56

Kész vége, elmegyek a konkurenciához. Ezt nem lehet nyugodtan kibírni. Mindenem elszáradt. ELÉG VOLT!

simona55 2011.01.29. 16:48:18

Ha még egyszer elnézést kér tőlem valaki azt LEKÖPÖM!

szabo évi 2011.01.31. 08:49:01

Sziasztok.
én még elég alacsony szintű vagyok a magam 28 szintjével.
miért veszi el a küldimet? nem irja jová sem a z eladást , sem a tanyatotót, sem az elvégzett küldit. Ez mindig így lesz ? mert ha igen inkább nem játszok vele

kozmanebea 2011.01.31. 20:51:53

@lelle23: Talán azért mert nekünk nem megy ilyen frankón!!!!

NS 2011.01.31. 20:55:19

@kozmanebea:
Remélem, nálad is rendbe jönnek majd a dolgok, és tudsz tovább játszani. De lelle23-ra ne haragudj ezért a 2 hónappal ezelőtti üziért.

kozmanebea 2011.01.31. 21:29:50

@NS: Szia!Én nem haragszom,de ez az igazság.Ari vagy de én 2-hónapja nem tudok játszani,így törlöm az alkalmazást.Szia.
süti beállítások módosítása