Legfrissebb | TANYA Táblázat | Irány a TANYAVILÁG! | HIBAJELENTÉS!

HTML

Miezablog?



Tanyavilág játék blogja. Ha nem tudod mi az, akkor kattints ide! Olvashatsz fejlesztésekről, hírekről, tippekről, trükkökről.

Friss topikok

  • DénesHUN: Segítséget kérnék mert mikor rámegyek az iwiw-en a játékra akkor eszt írja ki:Unable to retrieve g... (2012.01.16. 20:28) Újraindult a játék
  • torpebaba: mert valószínűleg végleg kimúlt - game over... béke poraira (2011.11.15. 22:53) Új állatok, növények és meglepetés :)
  • whirl: @Krizmann: Nyugi, én se.. :) (2011.11.10. 21:05) Jelenlegi hibák
  • whirl: @nagyapi: Sosem lesz tökéletes, pláne, hogy már a fejlesztők sem törődnek vele. Lásd, november 2... (2011.11.10. 20:57) Még mindig hegesztjük
  • Farmer123456789: Azt ígérték, hogy újra lesznek küldik. Ez januárban volt. Azóta nem történik semmi. Szerintem egy ... (2011.07.27. 21:54) Küldetések

Legjájkoltabb

Linkblog

2011.02.03. 11:05 afrikatanács

Hegesztjük!

Sziasztok!

Észrevettük, hogy egyes farmok néhány napos időutazáson mentek át, javítjuk a hibát.

Ha hibát jeleztek felénk ezzel a jelenséggel kapcsolatban, akkor az nagyon sokat segít. De csak akkor, ha a következőképpen teszitek:

1. A játék felületén jelentsétek, ne itt kommentben. Ha ide jelzitek, az pusztába kiáltott szó, ugyanis esélyünk sincs kideríteni, hogy a 'Mamuka' blog.hu-s nick-kel rendelkező hozzászóló valójában melyik iwiw-es játékos. Az sem segít, ha Kovács Tibi néven írod alá a hibajelentést. Amikor az iwiw-en, a  jelentesz le hibát, akkor viszont azonnal rálátunk a farmodra.

2. Írd meg, hogy mikor mi történt, pl: tegnap elvetettem 100 rozmaringot, ma 50 rohadt tulipán fogadott.

3. A stílust nem nézzük, nem baj, ha rövid vagy és tömör, vagy agresszív vagy és ideges, megértjük, bosszantó, ha állandóan hibával találkozol. De ha segítesz a hibajelentéseddel, akkor közelebb jutunk a megoldáshoz.

94 komment

Címkék: hiba


A bejegyzés trackback címe:

https://tanyavilag.blog.hu/api/trackback/id/tr622635417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őstermelő 2011.02.03. 11:39:46

Hali!
Már ma írtam 3 hibaüzit, különböző helyekre. Remélem megkapjátok, és orvosoljátok a hibát.

B.Évi 2011.02.03. 11:43:15

Ma megállt nálam az idő, és a 2héttel ezelőtti tanyát hozta be ,a földjeim, virágaim ,termő fák elszáradva!!
Ami ma be jött az még jóval a fejlesztés előtti.Ami érdekes az ,hogy az elért szint az megmaradt,nem alacsonyabb.

naty 2011.02.03. 11:49:34

Ezzel akartam kezdeni: A fa..omat verjem az egészbe!!!! ez jólesett, bocsi. Mindig ugyanazzal a fonnyadt terméssel, halott állatokkal, eltűnt kaptárral,kutyával, ja és a lenyúlt pénzemmel találkozom!!!! kurva mérges vagyok, pedig ez csak egy játék, jelzem kikapcsolódás céljából, de ez már nem az!

naty 2011.02.03. 12:07:18

Írtam a hibajelentésbe de nem tudom megkapják e mert egy köszönöm az üzenetet után sötét háttérrel töltöget vmit, és nem tudom, hogy ha kilépek elküldi e. Valakinek hasonló vagy tudja e esetleg?

ilona0327 2011.02.03. 12:13:53

Nekem is hibaüzenetet írt ki,lehet nem véletlen,hogy oda kérik az üzit???Vissza a múltba ,kis fejlesztés aztán cseszhetjük egy hétig minimum vacakol az a szar!

xgusztáv 2011.02.03. 12:19:43

@naty: Nekem is így volt.
Van 2 tanyám. Az egyik rendben volt reggel, a másik visszalépett 2 napot. Ez utóbbit "aktualizáltam" és azóta is rendben van. Amelyik reggel rendben volt, az a mostani belépésemkor mutatott egy korábbi állapotot. Úgy szép az élet, ha zajlik...

cilinke57 2011.02.03. 12:26:04

Sziasztok ! Ez nem semmi az eddigi hozzászolásaimat,gondjaimat mind törölték,a hiba meg marad továbbra is 0 % betöltés ez aztán a jó.kommunikáció készség a részükről !

ZsAncika 2011.02.03. 12:54:16

Lelehet egyátalán jelenteni a hibát ?Csak tölt és tölt fél órája a köszönöm üzi után .Ráadásul engem minden belépésnél más állapot fogad .Tiszta időutazás

Jezabel 2011.02.03. 13:10:49

Jah, jelezzem a hibát az iwiw-en. Gyerekem tanyájára be sem tudok lépni !! Az F5-nél megáll, és hiába nyomok rá percenként, 5 percenként !! Így aztán marhára tudok jelezni, pontos leírással !!!! Beeeeeeeeeeeee !!!!! :p

Szar Eza Játék ;) 2011.02.03. 13:14:37

ADMINISTRATOR

FIGYELEM!!

Sziasztok!

Én vagyok az egyik fejlesztő.

A BELÉPÉSSEL GONDOK ADÓDTAK, ÉSZREVETTÜK HOGY 1-2 EMBER NEM TUD BELÉPNI A TANYÁBA DOLGOZUNK RAJTA. TÜRELMETEKET KÉRJÜK.

A probléma az, hogy amióta vacakol a program egyre kevesebb sms-t kapunk, ami érthető is a részetekről.

Svanyú Józsit már kiiktattuk.

Tudjuk, hogy van néhány embernek aki 1-2 termése elveszett. Dolgozunk a problémán. Az iwiw-es http programot nehéz karban tartani.

Kérlek titeket hogy küldjétek el a hibaüzeneteiteket a megjelölt módon, a tanya rohamos fejlődésnek fog indulni és mindenkit kárpótolunk. Amennyiben nem érkezik levél, mindenki kap 50.000-150.000 dollárig pénzt az elért szintje alapján.

Kérlek titeket, hogy ne lépjetek ki a játékból és legyetek türelmesek, a hétvégére már minden flottul fog menni.

áfonya77 2011.02.03. 13:16:12

Sziasztok!A hiba bejelentés,amott is a pusztába kiáltott szó,mert nem is engedi át az üzenetet!!!Lassan már tényleg puszta lesz a tanyámból.:(Azért türelmesek vagyunk!További szép napot mindenkinek!

petero 2011.02.03. 13:23:43

@Szar Eza Játék ;): Úgy legyen,3 csődért cserébe illik némi kárpótlás 5 tanyán :)

őstermelő 2011.02.03. 13:37:11

@Szar Eza Játék ;): Te nem vagy fejlesztő.
Kit akarsz átvágni? Azok nem így üzennek.

ZsAncika 2011.02.03. 13:54:55

Van egyáltallán aki be tud lépni ?mert én a családból senkiébe,ami 5 tanya!!!

petero 2011.02.03. 13:56:55

@ZsAncika: Én úgyszint 5 tanyára vagyok belépésképtelen a családi vállalkozásból :)

Jezabel 2011.02.03. 14:14:04

@ZsAncika: Én "csak" háromra nem tudok bejutni. De már curvára unooooooooom !!!!!!!!!!!!!!!!!!

pompom79 2011.02.03. 14:17:33

Nos eltűnt 101db Sáfrányom.
Tegnap ültettem 101 sáfrányt mind eltűnt.
Legyetek szívesek vissza állítani.
Vagy pedig itt azonnal abba is hagytam a játékot.
A facebook-on sokkal jobb játékok vannak
Ajánlom mindenkinek!
Afrikatanács kérem vissza a Sáfrányomat vagy pedig a teljes árát,ami 212100 tanyatallér.

Jezabel 2011.02.03. 14:18:07

Egyébként nem hegesztő kell ehhez már, hanem lángvágó, vagy légkalapács !!!! :-)

ZsAncika 2011.02.03. 14:23:02

Tuti hogy azért nem tudunk már belépni sem ,hogy ne tudjunk hibaüzit küldeni :)Nem mintha a többi hibára lenne válasz .........

CsíkosNapernyő · http://csikosnapernyo.blog.hu 2011.02.03. 14:31:01

Egyébként elég találó a post címe, ha arra gondolok, milyen enyhén vulgáris jelentéssel is bírhat bizonyos nyelvi közegben a hegesztés szó. :D

ballystar 2011.02.03. 14:40:46

Mivel nem tudok belépni, és hibaüzenetet küldeni, ezért hát először ide írom le a problémám. Tegnap este lefagyott a játék, és azóta, ha néha be lehet lépni, egy kb két napja hagyott tanyakép jön be, amit ha rendbe próbálok rakni, learatás közben ismételten lefagy. Tegnap éjjel rendberaktam, vettem dolgokat, ültettem, kb 300 ezer dolláromat el is költöttem, és mára ismét a két napja hagyott tanyám jött be, mikor nagy nehezen be tudtam lépni. Persze a dollárjaim elvesztek, amin rendberaktam éjjel a tanyát. Tehát az irományom lényege a következő: Körülbelül 300.000 dollárt fektettem bele ebbe az újabb hibába, amit szeretnék ha jóváírnátok Kedves Fejlesztők! De úgy mint a múltkor ha lehet, tanyatallérban. :) Köszönöm! Egyébként ezt az üzenetet bemásolom majd a hibajelentésbe, mihelyst már be lehet majd lépni a játékba.
Sziasztok!

Piku0714 2011.02.03. 14:44:14

@pompom79: Sose aggódj, nekem két hétig nem jött be.
Tegnapelőtt betöltött, de kb. 60 mezőm,270000 dollárom,66 aranyam,fáim...minden oda lett.
A két hét alatt 12 hibajelentést küldtem, de szarnak rá.
-Erről ennyit.

Jezabel 2011.02.03. 14:45:22

@Phoebe46: Most, hogy mondod ! Tényleg !! Erre nem is gondoltam ! Szóval "bactatnak" rendesen !!! :-DDD

őstermelő 2011.02.03. 14:46:26

Ha nem lehet belépni, talán javítják. Így legalább nem dolgozunk feleslegesen.

cadix · http://www.blog.hu 2011.02.03. 14:48:47

És NE írjatok a blog.hu supportjára se a tanyátok miatt, mert nem tudunk segíteni. Nem tudjuk mi ez és nem is szeretnék tudni.

Köszi.

ygirl 2011.02.03. 14:59:40

Sziasztok!
Most jött el a pillanat amikor elfogyott a türelmem a játék egyszerűen játszhatatlan!!!két napja minden belépésnél ugyan azt a tanyát kapom elvesznek a befektetett dolgaim,a sáfrányt már 2 napja szüretelem,az épületemet meg 4 alkalommal építettem fel,a szőlőm mindig eltűnik,és a sorolhatnám még...!!!A belépésről ne is beszéljünk ha véletlenül sikerül belépni akkor is kidob.Remélem kapunk kárpótlást és kijavítják a hibát,mert már ha elrontották a játékot valami kárpótlást érdemlünk!!
Én várok türelmesen de már két héttel ezelőtti levelemre se reagáltak ezért ide írok!
Kérem a fejlesztőket hogy javítsák a hibákat mert elveszítenek minket játékosokat!

Szar Eza Játék ;) 2011.02.03. 15:01:10

@cadix: jobb ha nem is tudjátok higgyétek el XD

cilinke57 2011.02.03. 15:03:15

@Szar Eza Játék ;): Az is ,most már nem fogom vissza magam a 3. napja 0 % a betöltés ,minden uj fejlesztékor ,lenyultatok bennünk és a problémáinkal se törödtök,hiába küldöm naponta a hibaüzit semmi,a kommunikációtok egy nagy nulla ,a hozzászólásaimat töltétek,szeptembertől játszanám ezt a játékot ha tudnám ! !? ?

Szar Eza Játék ;) 2011.02.03. 15:06:41

mester...oly naív vagy...nem vagyok fejlesztő XD

cilinke57 2011.02.03. 15:13:09

@Szar Eza Játék ;): Ja igen kevés az sms ezen nincs mit csodálkozni a lóvé kell, játék nuku,hiba hiba hátán,napi több 100000 § tünik el a tanyákról ,megvett földek és szinte mindenhól,ezt tapasztalom nálam és több 100000 játékosnál már a játék indulástól ! a71.szintre 300 aranytallért adtok a 45.szintre 400 -at, a károm 300000§ fölött ?

Szar Eza Játék ;) 2011.02.03. 15:15:59

@cili57: neked akkor utalunk 500.000-et ha azon múlik

xpkiller 2011.02.03. 15:23:55

Kérem szépen, jól virágzik a katasztrófa turizmus :DDD
sokan járnak át a póruljárt szomszédokhoz, lehet büntetlenül garázdálkodni.. nekem is eltűnt a kutyám, lehet lopni bármit... király

Chriss1983 2011.02.03. 15:33:46

Nos kedves ADMINISZTRATOR!
A mai napon 2szer próbáltam írni nektek az iwiw-en jelzett módon keresztül,de nem megy át az üzenet,így-hát itt írom le ismét a panaszom! A mai nap folyamán eltűnt kb 20-25000 dollárom,pár földem,egy üzemem,és természetesen még mindíg nem a régi tanyámat látom,de ezen már túltettem magam! Itt a link a tanyámhoz: iwiw.hu/app/1767200632

Valamit jó lenne,ha csinálnátok,mert már elég bosszantó a dolog!

cilinke57 2011.02.03. 15:51:18

@Szar Eza Játék ;): Elösször is köszönöm hogy válaszra méltattál ,megtiszteltetve érzem magam ,de ... akkor ...arra adjál elösször légyszi választ mikor tudok belépni végre a tanyámra ? 3.napja 0 % a betöltésem ,elösször ezt kellene rendezni,utánna jöhet az anyagi része!Köszönöm, várom érdembeli válaszod ! ...

Bözse54 2011.02.03. 16:04:49

én 4 tanyát nézek egyszerre. munkám mellett elég nehézkes és amikor lenne időm nem tölt be, régi tanyák, pénzlevonások, elszáradt termések köszöntenek..vérnyomáson 200 körül van... ideges vagyok ezért a játékért... pedig szerettem.. holnap ha ilyen jól fog működni mint ma elhagyom a játékot és mivel a másik 3 tanya a családtagjaimé ők meg eldöntik mi lesz... ha okosak kilépnek..tehát ha holnap is fos lesz ez az egész akkor pontot teszek a játék végére.

gergelyzoli 2011.02.03. 16:05:56

Hát én ugy vette észre, hogy ha 0%-nál megáll a betöltés, akkor kell futtasssam a virrtuális gépet, amin ubuntu linux van, s az betölti a játékot, viszont tény, hogy nekem a mai napakárhányszor beléptem és leszedtem meg mást ütettem, ugyis a tegnap reggeli állapot jelenik meg.
Javitsátok már ki a meglévő hibákat, s egyéb fejlesztés nem is kell. Ha ezen hibák javitásra kerülnek jo lesssz a játék, nem kell majd ujra elrontani

alexandra74 2011.02.03. 16:15:42

Sziasztok! Írtam ahova mondtatok hiba üzit de nem küldi el.Nekem is a tegnap elötti tanyám adja ki.És sajnos nagyon sok dollárom is eltünt.Mert tegnap elött még amikor leszedttem a virágaim 32000dollárom volt, és most a mai reggeli állapotom az 1200dollár volt.Na hát abból csak epret tudttam ültetni.Ráadásul két oliva fám eltünt.Kérlek csináljátok meg rendesen.

whirl 2011.02.03. 16:43:19

@cili57: Légy szíves olvassál már egy kicsit vissza, ne csak írogass. "Szar Eza Játék ;" nem igazi fejlesztő, csak poénkodott. Ő aztán igazán nem fogja tudni neked megválaszolni, hogy miért nem tudsz a tanyáddal játszani!

xgusztáv 2011.02.03. 16:44:04

Én az imént be tudtam lépni, és a játék ment minden hiba nélkül. A probléma "csak" az, hogy még mindig egy régebbi tanyát ad be. Mivel majd' mindenem be volt érve, leszüreteltem, amit egyszer már leszedtem. Ha véglegesen ez az állapot maradna, legalább ezt a pénzt ne bukjam el. Aztán most se ültetés, se termelés, se fejlesztés, míg valami nagy bölcs ki nem nyilatkoztat: mit tegyél paraszt!

pamutzokni 2011.02.03. 16:54:12

Több mint 1 hét után tegnap reggel be tudtam lépni. Este már nem engedett be. 48%-on megáll a töltés. Az egész iwiw-ről törölni kellene az alkalmazást, és újracsinálni az egészet, akkor talán működne. Kérdezem a fejlesztőktől, hogy miért csak 10-12 naponta lehet belépmi?

cilinke57 2011.02.03. 17:14:02

@whirl: Ha ez igaz amit leírtál ,akkor szégyelje magát az az "illető" a gonoszsága az én átkomon keresztül "el fog jutni " ez rossz poén ! és egy szar alak az aki igy szorakozik másokkal ! !

mamba 2011.02.03. 17:15:22

Nekem is még mindig egy 3-4 nppal ezelőtti tanyát adott be,de legalább nem volt elszáradva semmi.learattam újra,és újra rendbetettem....Ha igy marad,nem érdekel.
Pénzem ,tallérom azt hizsem nem tünt el,az hogy a raktárban miből mennyi volt,fogalmam sincs..
A gyárak is vissza voltak fejlődve,de leszarom,úgyis inkább csak dekorként szolgálnak nekem,semmit se adtam még el,amit gyártottam,hazsnot nem igazán hoznak,gyártani se nagyon van kedvem,...tök hülyén lettek ezek a gyárak megcsinálva sztem.
Mi értelmük van??

mamba 2011.02.03. 17:23:38

és hol vannak a méhecsék,már nem azért??
Én sehol se látom őket,csináljatok már normális"mozgós" dekorokat.
A méhecskéknek nem kilométerre kellene lenniük a kaptártól,(nekem mondjuk sehol sincsenek)hanem ott nyüzsögni körülötte LÁTHATÓAN.

A ZooMumbán annyira jó,ötletes fejlesztések vannak,mikor éritek el azt a szintet?

whirl 2011.02.03. 17:25:40

@cili57: Igaz.
- Ugyanis a fejlesztők nem ilyen nick-kel írnak (már amikor írnak) ebbe a blogba.
- A másik hogy nézd meg a felhasználó adatlapját és hogy eddig miket írt. Te is rá fogsz jönni, hogy nem igazi fejlesztő. Ő maga is ezt mondta.
@mamba: Üzemeknek értelme? Semmi. Írtam is korábban, hogy a kész termékek ára egyáltalán nem fedezi a megvásárolt alapanyagok árát és a ráfordított időt, nemhogy az üzemek - mondjuk nevezzük így :) - tervrajzáért, építési engedélyéért kiadott sok-sok pénzt.

whirl 2011.02.03. 17:31:25

@mamba: "és hol vannak a méhecsék,már nem azért??"

Erre egy régi kabaré mondata jut eszembe (Csala Zsuzsa): A fiúk a bányában dolgoznak! :DDD

ZsAncika 2011.02.03. 17:47:24

már engem sem érdekel ha így marad,renbe teszem azt ennyi.Csak azt a 280 talléromat kapnám vissza amiből két gyárat vettem!mert se tallérom se gyáraim .

ZsAncika 2011.02.03. 18:05:56

A TanyaVilág mai hibája miatt mindenkinek visszaállítjuk a Tanyáját a tegnapi - még hibátlan - állapotra. Köszönjük a megértést és elnézést az okozott kellemetlenségért. A játék hamarosan ismét kinyit.
Megöl a méreg !most csináltam meg a tanyáinkat újra!!!!

cilinke57 2011.02.03. 20:22:05

@Szar Eza Játék ;): XD jól szorakozól másokkal, SZÉGYELD magad, az Q szintethez értem és életedben ennél nagyobb örmöd SOHA NE LEGYEN ! !

Kis Tit 2011.02.03. 21:01:32

a gyáraknak tényleg nincs értelme.
az alapanyag sokban van, a termék meg semmit nem ér.
De én asszem eljutottam, hogy majd talán egyszer visszanézek.
De most nem érdekel, mert ez már idegesítő, hogy hiába vásárolsz, ültetsz..minden eltűnik.
viszlát farmosok

R.zsike 2011.02.03. 21:47:36

Sziasztok!
Most már tuti, hogy szétrobbanok attól, hogy mindig "időutazás" van.
Szépen beültetek, már egész sok pénzemnek kellene lennie, erre megyünk vissza legalább 2-3 napot.
Még azt mondják, hogy a tegnap reggeli állapotot kapjuk vissza, hogy "elkerüljük a veszteségeinket".
Kérdezem én, ezzel hogy kerülnénk el????
A minimum tegnap egész napi termés, haszon értéke, valamint a tegnap éjszakai és a mai egész napi haszon hol van???????????
Úgy látszik nem tudják, hogy AZ IDŐ = PÉNZ!!!!!!
Akkor hol van a kártalanítás, és ezt eljátsszuk kb 3-4 naponta.
Ezzel több százezer dollárt veszítünk!! + az állandó ideg!
Azért írtam, hogy "minimum", mert szerintem nem igaz, hogy a tegnap reggeli állapotot adták vissza.

papatu 2011.02.03. 22:06:52

Nem adtak ezek vissza semmit! Be sem tölt ez a szar! Csak lesem itt azt a szép 0%-ot!!!

miluj 2011.02.03. 22:29:47

LóF_sz!!!!Kilenc terület ,30000$ hiányzik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tegnap reggel mind meg volt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vorosnekati 2011.02.04. 06:14:15

--A rohamos fejlődés amit ígértek a fejlesztők,hát az csigára módosult.Eddig elvették a földterületeimet,aztán a pénzemet,de már a kedvem is odalett!!!!!!!Na most már még reklamálni sem lehet,,mert a hibajelentésbe ugyan hiába, írok nem megy át.Ebben is van tanulság:: én vagyok a hülye hogy még reménykedek abban hogy valaha rend lesz itt.

trézia 2011.02.06. 23:06:44

SZOMSZÉDOT KERESNÉKMELLÖLEM SOKAN KI LÉPTEK VAGY NEKEM IS AZT KELLENE TENNI ?

katehard 2011.02.08. 15:18:53

sziasztok!en csak jatszani szeretnek vegre!mar a csalad 1ik tanyajat toroltuk,eleg masik 2 miatt idegelni magunkat.nem is ertem miert csinaljuk tovabb,a jatek orormet kellene,hogy szerezzen,de az meg nem volt miota jatszunk.tanyazas helyett mi anyazunk egesz nap.tok turelmes vagyok,ha kell 103 probalkozast teszek hatha bejon,de semmi vagy ha igen 3 perc mulva kidob,mert eladnam a raktarbol a cuccot.mikor kapnak mar a fejukhoz,sok hasonlo jatek van.lehet kovetem a szomszedaimat es en is lepek!

volt aktiv jatekos 2011.02.10. 10:30:04

sziasztok!!!!!!!!nálunk sem játszik már aktivan a család,amióta berakták a gyárakat azóta valami nagyon régi ültetvény jelenik meg,hiába irtam jelezd ha hibát találsz-ba semmi válasz persze a hiba sem oldódott meg.Nagyon szeretnék játszani de nem kell az a régi ültetvény azóta sokat dolgoztam.Mindennap belépek hátva visszakapom a tanyámat de de lehet egyszer ráunok és keresek valami normálisabbat!!

v.kati75 2011.02.11. 12:52:16

Sziasztok. Tegnaptól én sem tudok belépni. 0.nál áll a töltés .Nektek megy? Nem tudok küldeni hibajelentést, nem megy el.

Szeminé 2011.02.11. 15:24:16

Iszonyat szomorú vagyok!!!Nem olyan rég keztem a játékot nagy nehezen összenyűjtöttem több mint 3500 dollárt de nem tudtam belépni több mint 1 napig pedig órákig próbálkoztam és elveszett a dollárom mert elszáradtak a növények 700 dolárom maradt.Most kezhetem előről az egészett!!De lehet leszarom az egészet,így nincs értelme!!!Szomorú vagyok

Szeminé 2011.02.11. 15:30:13

Csak 0 mutatott és nem akart az istenért se elindúlni,tőlteni!!!Hiába frissítettem úgy 200x.!!

Szeminé 2011.02.11. 15:34:49

A tanyasegédem minek van ha nem takarította be a termést míg 1 napig nem tudtam belépni??!!!!!

mamba 2011.02.11. 20:03:15

@Szeminé:

Mondjuk már késő,de a segédnek semmi értelme,haszna nincs,ugyanis csak akkor "dolgozik",ha nyitva az alkalmazás,tehát te rákattintasz,és kiválasztod,hogy vetés/aratás...
Szóval magától nem csinál semmit,és virágokat sem vet,továbbá fákat,állatokat ,virágokat nem takarit be...
De ez már sokszor le lett irva.

Szeminé 2011.02.11. 20:19:05

Köszönöm a felvilágosítást!!Lejhet sokszor leírtátok csak nincs időm annyi,hogy végigólvassam az eddigi leírtakat!!!Köszönöm

mamba 2011.02.11. 20:50:47

@Szeminé:
Nincs mit.

Sajnos ez van,ideje lenne már átprogramozni a segédet.Azért mégsem 10 tallérba kerül.
és sokan igy gondolják,ahogy te is,hogy majd magától batakarit legalább,de nem,és ez nincs leirva hozzá.

Nyuszi79 2011.02.11. 21:29:16

Valaki mondja már miért van az,hogy akár hányszor szeretném felépiteni a tejgyáramat,mindig megjelenik a Jozska!:-( Már az idegeimre megy!Napok ota probálkozok,de mindig kidobál!Ja,és mindig vissza tér az elözö napi tanya!Csináljanak már vaslamit,mert ez igy élvezhetetlen!

NS 2011.02.11. 21:57:55

Nálatok rendesen működik a több dézsmálási és locsolási lehetőség?
Nálam a következő a szitu:
1. Alapállapot: minden 0
2. Napi +10 bónusz bevasalásával egyidejüleg 13 dézsma (eddig ezt nem ekkor kaptuk meg), és 8 locsolási lehetőség.
3. Örülés. :-)))
4. Egyszer rákatt akármelyikre.
5. Időközben valamiért más szomszédohoz való látogatás, vagy frissítés
6. 0 lehetőség, függetlenül attól, hogy korábban ki lett-e használva.
Ha nem lett, akkor jobb esetben marad a 8 dézsma, és 5 locsolás...
(+1: a 8 locsolásból valójában csak 5 van meg, ha lecsekkolom. Nem számolja mind.)

???

whirl 2011.02.11. 23:37:27

@NS: Nálam dettó ugyanez van. Csak annyi a különbség, hogy a 13 dézsmával nem 8 locsolást, hanem 10 locsolást ad. És én is megnéztem, nem számolja a 10 locsolást, csak ötöt.

shiva10 2011.02.11. 23:40:26

Nálam el sem indul a játék! 0%.nál megáll minden, hiába frissítem az oldalt! Tegnapig ment minden simán! Bekever ez a Valentin nap! Olcsóbb virágok stb. Vennék Én bármit, csak bejutnék! Így titok marad a bolti akció, és még a learatatlan termésem is kárba megy! Újabb újítás és nem működik semmi!

NS 2011.02.12. 11:26:43

@whirl:
Khhmm...izé...persze, 10 locsolásról beszélek én is. :-)))))
Bocsi! :-)))))))))

NS 2011.02.12. 11:50:35

Valaki molnár nyissa már fel a szemem, légyszi! Ritkán vagyok nagyon értetlen, de akkor nagyon.
:-)))))

Kukoricalisztre örlök. :-)))
- már meglévő mennyiség: 60
- szükséges: (100[feketével írva])(101[zölddel írva])
- kell még: 90 egység. Ezzel együtt lesz meg a továbblépéshez szükséges 150.
Amit értek, az az, hogy mennyim van, és mennyi kell a fejlesztéshez.
Amit viszont nem értek, hogy hogy ha 100-ra van szükség, de nekem 101 van, akkor miért kell még 90?
Nem abból számolja?
És mi a tököm a 30? Annyi darabonként dolgozza fel? Így akkor mennyi lesz a vége?
Bár 100 helyett 101 egységem volt, de szükség volt ugyan még 90-re, ültettem 5 tő kukoricát, ami újabb 100 darabot jelent.
Most ezt őrlöm, és örülnék, ha valaki levezetné nekem a dolgot, különben itt fogok megőrülni, hogy nem értem.
Köszi! :-)))))))))

whirl 2011.02.12. 12:14:41

@NS: Na persze, már késő utólag szépítgetni. :)))))

Kukoricaliszt téma:
A gyártásnál 100 termés kukorica kell ahhoz, hogy a malom megőröljön 30 egység kukoricalisztet 8 óra alatt.
Ha Neked van 101 termés kukoricád, abból gyárt 30 egység lisztet. Maradt még 1 termésed.
Hogy tovább tud fejleszteni a gyárat, ahhoz kell a 90 egység kukoricaliszt. Így még 200 termés kukoricát kell aratnod a meglévő 100-hoz, hogy meglegyen a 90 egység liszt.

whirl 2011.02.12. 12:32:54

A szomszédoknál történő locsolással kapcsolatban pontosítok. A tíz locsolásból nem ötöt, csak hármat számol. Ellenőriztem. Azért ez milyen dolog?? Nem kellene megjavítani??
Van egy olyan érzésem, hogy ez a megemelt számú locsolás/dézsma Valentin napig élnek a "szeressük egymást gyerekek" jegyében.

NS 2011.02.12. 12:34:12

@whirl:
Köszi! Valami ilyesmire gondoltam én is, de nekem kissé túlbonyolítottnak tűnik. Pláne, hogy a 100 és a 30 nem szeretik egymást. (Tudom, a búza 20 volt. :-))) )

Na, akkor, hogy jól értjük-e egymást.
Összesen 150 egység liszt kell.
30 egység (marok/zsák/kamion :-) ) = 100 termés
-> azaz ->
150 egység = 500 termés
-> azaz ->
500 termés = 25 tő
Ha élből elültetek 25 tő kukoricát akkor is csak 30-asával fogja feldolgozni, és csak akkor folytatja tovább, ha az addig legyártottat besöpröm a raktárba (persze szigorú minőségellenőrzés után :-))) ), és újra indítom a gyártást.

NS 2011.02.12. 12:38:44

@whirl:
Szerintem maradnak ezek a mennyiségek, nem a Valentin napnak szól.

Amúgy részemről köszönet a Fiúknak ezért a kis figyelmességért. ;-) Először nem tudtam, hogy miért korábban jöttek ki az újításokkal, amikor csak pénteken szoktak. Most már értem... ;-)
Ezek után kíváncsi leszek a Nőnapra, az Anyák napjára, a Gyereknapra, A Föld Világnapjára, és a Húsvétra :-))

whirl 2011.02.12. 12:50:54

@NS: Jól értjük egymást. :) Pontosan így van.

NS 2011.02.12. 12:53:13

@whirl:
Akkó' mé' nem ezzel kezdted, wazzeg?
:-)))))))))

whirl 2011.02.12. 13:11:05

@NS:
Há' me' Te vótá' olyan értetlen, wazzeg!
:))))

NS 2011.02.12. 13:15:13

@whirl:
Blablablablabla... :-DDDDDDD

NS 2011.02.12. 18:19:53

Ez a bővített dézsma és locsolás még mindig nem oké.
1. Minden 0.
2. Napi bónuszra katt.
3. Megjelenik a 13 dézsma, és a 10 locsolás.
4. Semmit nem csinál.
5. Szomszédhoz látogat.
6. Visszajön.
7. Dézsma nuku, locsolás 5.

De ha nem mászkálok sehova, akkor nem enged dézsmálni, mert élből mindegyiket már dézsmáltnak titulálja, és hiába locsolom el a 10 kannámat, ha leellenőrzöm akkor is csak 5-öt számol. És frissítés után sem változik semmi.

whirl 2011.02.13. 12:45:39

@NS:
És nemcsak ezt a 10 helyett 5-öt számol locsolást javíthatnák meg, hanem azt is, hogy a fák, bokrok gyümölcseinél 21 termésnél több van egy fán v. bokron, nem számolja szüretkor, csak 21 termést tesz a raktárba. Ha sikerült is leszüretelni mondjuk a 25-öt, és eladja az ember, lefagy, visszamegy és a raktárban láss csodát, a 25 termésből lesz 21.
Hát hogy a fenébe gyarapítsa a vagyonát a keményen dolgozó tanyatulaj?
Ezt már többször leírtam itt a fórumon is és több hibajelentést is írtam a fejlesztőknek, de semmi sem történt.

NS 2011.02.13. 12:55:14

@whirl:
Tudod mi a klassz? Az, hogy nem látom, hogy ki, mikor mit csinált a tanyámon. Mert csak az utolsó 10 bejegyzést mutatja. Ami nálam konkrétan úgy nézett ki legutóbb, hogy mindegyik locsolásról szólt, ugyanttól a szomszédtól.
Érted? 10 lehetőséget kínál fel, annyit is enged, ha élből kihasználod. Ha nem használod ki azonnal, akkor csak ötöt. De ha mind a tízet el ellolcsoltad, és lecsekkolod, akkor csak ötöt látsz. Viszont az eseménynaplóban újfent tíz jelenik meg.
Szólj, ha valamit nem értesz. :-)))

whirl 2011.02.13. 13:21:05

@NS:

Tudom, hogy így van, tapasztaltam én is.

Egyébként nekem már az ajándékküldözés kezdetekor felmerült, hogy nem látom, ki mit küldött nekem, mert ha utána történik 10 esemény, akkor eltűnik a listáról. Így viszont nem tudom megköszönni a szomszédomnak az ajándékot.
Ezt is megírtam itt a fórumon és a fejlesztőknek is, hogy mivel az eseménynaplóban csak az utolsó tíz történést látom, nem lehetne-e ezt valahogy máshogy megoldani, mondjuk egy külön kis értesítést kapna az ember az iwiw-en, hogy ki mit csinált nála, ki mit küldött neki. Mert így az eseménynaplónak semmi értelme sincs.

NS 2011.02.13. 14:04:00

@whirl:
Igen, ez sem teljesen okés.
De a bővítéshez való segítségkérés sem müxik. Már, ha annk is úgy kéne, mint a kútnak, meg a hóembernek, hogy megjelenik a Hírfolyamban.
Amit még nem szeretek, az az, hogy az ajándékküldésnél eltűnt a "Mindenkinek" gomb, így egyenként kell kijelölgetni a szomszédokat, ha egyforma cuccost szeretnék küldeni.
De arra is ráfaragtam már, hogy az "Eladom mindet" gombot nyomtam meg a meg a nagy siettségben, a bezárás helyett, ami nincs tőle túl távol. Nem bánnám, ha áthelyeznék. :-)))
Tudod, hogy hívják az indiánt, aki porúl járt? Szopacs. :-)))))))))) Hát, ez az volt. :-)))

Annie78 2011.02.13. 21:56:32

Sziasztok!
Nálam a látogatás nem működik,nem látom a szomszédokat..:S

whirl 2011.02.13. 21:56:35

Most már a pofám leszakad!! A mézem mennyisége is lecsökkent 21-re!!
Most már nemcsak a fák, bokrok termése csökken le szüret után (eladáskor, szomszédra átmenetel és saját tanyára visszajövetel után), hanem a mézé is??! Sőt, ezek után azt is megkockáztatom, hogy az állatok "termése" is csökken!
Javítsátok már meg!!! Vagy direkt van???!!!

Krisssza 2011.02.13. 22:06:46

@whirl: Szia! Én beléptem egy fél órája,volt egy egész föld csillagőszim aminek úgyan még nem kellett volna megérnie,mégis volt a közepén két mezőnyi érett...:) Mondanom se kell,hogy egyszerre ültettem őket. Megpróbáltam leszedni,erre jött a Jóska,frissítettem,jött a Jóska... Na, részemről mára ennyi.Azért szeretem ezt a játékot mert mindig valami új nyavajája van,nincs két egyforma nap...:)))

Krisssza 2011.02.13. 22:17:24

Ja,amúgy 55-ös szinten vagyok (remélem még mindig:)) Az 54-est kétszer is sikerült átlépnem fél nap eltéréssel.:)) Ha eladok akkor mindig lefagy pedig váltogatom a módszert,hogy egyszerre vagy egyenként. És nálam minden dézsmált cucc a raktárban van holott állítólag azonnal el kéne adnia a játéknak. A gyárakra rá sem merek nézni,már előre tudom mi lenne... inkább nem is veszek. A fák nálam hol élnek hol nem,de a világért sem annyi ideig mint írva vagyon,biztosan öngyilkosok lesznek és önként elszáradnak... :) Hogy a kút az aszálynak köszönhetően szárad-e ki párnaponta azt nem tudom. És a többi......... Itt már csak a humor segít! :)))

whirl 2011.02.13. 22:17:55

@Krisssza: Az sem piskóta, ami nálad történt.
De ez a termécsökkenés már február eleje óta, pontosabban a "leállás és visszaugrunk az időben egy napot" óta van!! Írtam nekik több hibaüzenetet, itt a fórumon is többször jeleztem ezt a problémát. Semmi reakció!!

Krisssza 2011.02.13. 22:38:28

@whirl: Hát,igen. Állítólag a kút miatt is többet kell adjon 5 %-al és a hóember is arra van,hogy a növények tovább éljenek de én ezt még nem vettem észre.Pont annyit ad és addig él mint a boltban olvasható! Úgyan már,nálam a hóember sem él tovább,nem hogy a növények de még addig sem mint kéne...:))) A "vissza a múltba" az nagyon szórakoztató volt,vagy négy napon át volt dejavum.Minden reggel ugyan az.:) De éppen a múlt héten történt,hogy leszedtem a csillagőszit ültettem újat majd átnéztem a szomszédba. Mire vissza értem megint ott volt az érett (és egyszer már leszedett) csilagőszi.:) Sebaj,megint elültettem! Én kitartó vagyok! :))))

whirl 2011.02.13. 22:53:28

@Krisssza:
Meg kell mondjam, nem irigyellek.
A hóember hasznosságát én sem tapasztaltam, ugyanúgy mint Te. A február eleji visszaugrunk az időben, is jópofa volt én egyáltalán nem kaptam vissza az előző napi tanyámat. Most már nem is kell, azóta helyreállítottam. Eddig igazán türelmes és elnéző voltam, jópárszor csitítgattam is a nagyon dühöseket.
De így, hogy folyton elveszik a plusz termést mind az gyümölcsökről, mind az állatokról, na az már sok.
Én is szeretem ezt a lökött játékot, mert kikapcsol és jó gyönyörködni az eddigi munkámban. De azért a keserű szájíz mindig megvan.

Krisssza 2011.02.13. 23:05:14

@whirl: Én már nem veszem komolyan. A FarmerÁlmán és a FV-n is játszom.:) Vannak ott is gondok néha de korántsem ennyi! Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz reggel a tanyámon. Lehet fogadásokat kötni! :)) Vajon az a két nyamvadt őszi a közepén addigra elszárad vagy esetleg a többi is?:) Majd beszámolok. Jó éjt mindenkinek!

lala212 2011.02.14. 17:59:27

engem ma fogadot rohat tulipan mi a fasz van megint
süti beállítások módosítása